منتظر معرفی نمایشگر ۳۸ اینچی Ultra-Wide ال‌جی باشید

۹ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی قصد دارد بزرگترین نمایشگر Ultra-Wide جهان را ماه آینده عرضه کند. یک نمایشگر ۳۸ اینچی خمیده که یکی از سه مدل Ultra-Wide جدیدی است که ال‌جی قصد دارد در نمایشگاه امسال ایفا در برلین رونمایی کند. دیروز این نکته هم اعلام شد که در میان دو نمایشگر Ultra-Wide یکی از آن‌ها تخت است و از قابلیت Google Cast پشتیبانی می‌کند و یکی از آنها خمیده است که با نرخ بروزرسانی صفحه ۱۴۴ هرتز در نوع خود اولین نمونه است.

بزرگترین مدل در میان این سه مدل یعنی ۳۸UC99 قابلیت پخش ویدیوهای ۴K دارد، تصاویر Ultra-Wide با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۱۶۰۰ تولید می‌کند و در نوع خود اولین مدلی است که از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. در بدنه این مدل هم دو اسپیکر بلوتوث جاسازی شده‌اند. ظاهرا قیمت این مدل که اواسط سپتامبر عرضه می‌شود معادل ۱۴۹۹ دلار خواهد بود.

مدل دیگری که قرار است در میان نمایشگرهای خمیده ال‌جی معرفی شود ۳۴UC79G نام دارد. این مدل کوچکتر اما از نظر قیمتی به‌صرفه‌تر است و با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می‌رسد. مدل سوم ۳۴UM79G نام دارد، یک نمایشگر Ultra-Wide دیگر که مانند دو مورد قبلی خمیده نیست و قابلیت Google Cast پشتیبانی می‌کند. این مدل قیمتی معادل ۶۹۹ دلار خواهد داشت.

منبع: The Verge
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه