منتظر چهار تبلت جدید هواوی باشید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هواوی قصد دارد در حوزه ساخت تبلت‌های اندرویدی فعال‌تر از سابق شود و تولید این دستگاه‌ها را افزایش دهد. گرچه این تبلت‌های جدید هنوز معرفی نشده‌اند اما موفق شده‌ایم اطلاعات جدیدی درباره تبلت‌های مدیاپد (MediaPad) این شرکت به دست آوریم.

این تبلت‌ها دارای نمایشگرهایی در طیف ۷ تا ۱۰ اینچ هستند و با قیمت‌های ۱۲۹ تا ۳۷۹ یورو به فروش خواهند رسید.

ارزان‌ترین مدل این تبلت‌ها، MediaPad T3 7 Wi-Fi یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی دارد، ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این مدل است که به قیمت ۱۲۹ یورو به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از این محصولات، MediaPad T3 8 Wi-Fi که صفحه‌نمایش ۸ اینچی و رزولوشن همان مدل قبلی را دارد، به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. مدل Wi-Fi این تبلت به قیمت ۲۱۹ یورو و مدل LTE آن به قیمت ۲۳۹ یورو به فروش خواهد رسید.

MediaPad T3 10 Wi-Fi مدل دیگری است که صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت‌های ۲۲۹ یورو (مدل Wi-Fi) و ۲۷۹ یورو (مدل LTE) به بازار عرضه می‌شود.

نهایتا مدل چهارم یعنی MediaPad M3 Lite 10 گران‌ترین مدل این تبلت‌ها است که قیمتی معادل ۳۲۹ یورو (مدل Wi-Fi) و ۳۷۹ یورو (مدل LTE) خواهد داشت. این تبلت ۱۰ اینچی به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه