منشی هوشمند Galaxy S8 با دوربین همه چیز را رصد می‌کند

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برای راحتی اعصاب خودمان و خودتان، باید هر روز یک شایعه درباره‌ی Galaxy S8 سامسونگ بخوانیم. حتی اگر این شایعات بسیار بی‌مزه باشند و به کار هیچ کس هم نیایند، ما روز جمعه‌ای هم مطمئن می‌شویم که نکند روزتان بدون شایعه‌ای درباره‌‌‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ شب شود. شایعه‌ی جدید Galaxy S8 این بار از منشی هوشمند این گوشی صحبت کرده است؛ منشی هوشمندی که به اسم Bixby می‌شناسیم. ظاهرا قرار است این منشی هوشمند بتواند با استفاده از هر دو دوربین پرچم‌دار سامسونگ، سرچ‌های تصویری بکند.

اپ‌های دیگری مثل Google Goggles هم این کار را انجام می‌دهند، اما این موضوع بسیار جالب است که سامسونگ، منشی هوشمند خودش را در اپ‌های گوشی ادغام کرده.

این طور که به نظر می‌رسد، اپ دوربین Galaxy S8 گزینه‌ای برای روشن کردن منشی هوشمند Bixby دارد. با انتخاب این گزینه، می‌توانید به مجموعه‌ای از ابزار دسترسی داشته باشید که درباره‌ی تصویری که دوربین می‌بیند، به شما اطلاعات می‌دهند. منشی هوشمند Bixby سپس تصویری که می‌بیند را پردازش می‌کند و سعی می‌کند تا هرگونه متن یا شکلی را تشخیص دهد.

اپ‌های دیگری مثل Google Goggles هم این کار را انجام می‌دهند، اما این موضوع بسیار جالب است که سامسونگ، منشی هوشمند خودش را در اپ‌های گوشی ادغام کرده است. تصورش را بکنید، گوشی را مقابل یک خوردنی که از آن خوشتان آمده است می‌گیرید و منشی هوشمند گوشی، برای‌تان به صورت خودکار آن را پیدا می‌کند و از طریق Samsung Pay آن را سفارش می‌دهد.

قرار است منتشی هوشمند سامسونگ در ابتدا به همراه Galaxy S8 معرفی شود، اما سپس به Note 8 هم بیاید.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Next is Now

    فکرشو بکنید دوربین گوشی رو جلوی یک شیئی که تازه دیدید و نمیدونید چیه بگیرید و دستیار هوشمند سامی سریعا توی اینترنت سرچ بکنه و صفر تا صدش رو واست بیاره! فوق العادست

  2. کارن

    دیجی چرا اخبار اس ۸ رو مدت زیادی پوشش ندادید؟

  3. ss

    یه جورایی همون کاری که امازون فایر انجام میداد
    با همون دکمه کنارش

  4. ///mahdispd

    دیشب با خودم فکر میکردم که شاید تو آینده با استفاده از دوربین موبایل های جدید بشه طول و اندازه اشیارو بدست اورد
    پس هنوز گوشی های هوشمند به پایان(تکامل کامل )نرسیده اند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه