ابهام بزرگ در ترکیب اسپانیا؛ چه کسی مهاجم اصلی جام جهانی ۲۰۱۸ باشد؟

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مهاجم اسپانیا
به نظر می رسد لوپتگی برای انتخاب مهاجم نوک تیمش در جام جهانی ۲۰۱۸ با مشکل روبرو شده است. پیش از این گزارش هایی درباره احتمال بازی کردن اسپانیا بدون مهاجم تخصصی منتشر شد اما لوپتگی این احتمال را خیلی ضعیف اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و قوی ترین حریف ایران در گروه B این رقابت ها، شنبه شب با یک گل دیر هنگام تونس را شکست داد. نمایش های این تیم در بازی های دوستانه نگرانی هایی درباره میزان آمادگی ستاره های این تیم ایجاد کرده است. یکی از مهمترین نکته هایی که در بازی های دوستانه این تیم به چشم آمده عدم آمادگی بازیکن های خط حمله اسپانیا و کم کار بودن آنها در بازی های دوستانه است.

در جریان دیدار مقابل تونس یاگو آسپاس جوان ترین مهاجم لیست اسپانیا در پست مهاجم نوک به میدان رفت و نمایش کاملا معمولی داشت. بعد از حذف نام آلوارو موراتا، مهاجم چلسی که فصل بسیار بدی در انگلیس داشت اسپانیا فقط دیگو کاستا و یاگو آسپاس را به عنوان مهاجم هدف در اختیار دارد.

یولین لوپتگی سرمربی اسپانیا بعد از بازی مقابل تونس درباره مشکل خط حمله تیمش به خبرنگارها گفت: در نهایت باید تصمیمی گرفته شود که بهترین راه حل برای تیم است. البته که باید آمادگی بازیکنان را سنجید ولی در هر صورت، نمی‌خواهم روی تصمیم گیری در مورد مهاجم تمرکز کنم. هیچکس با شرایط ضعیف تر نسبت به دیگران، فیکس نخواهد شد.

به نظر می رسد لوپتگی برای انتخاب مهاجم نوک تیمش با مشکل روبرو شده است. پیش از این گزارش هایی درباره احتمال بازی کردن اسپانیا بدون مهاجم تخصصی منتشر شد اما لوپتگی این احتمال را خیلی ضعیف اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه B جام جهانی با تیم های ایران، پرتغال و مراکش هم گروه است. تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در چارچوب رقابت های این گروه از جام جهانی روسیه به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

تیم ملی ایران در اولین دیدارش به مصاف مراکش می رود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه