مهاجم کرواسی به دلیل بی انضباطی از جام جهانی اخراج شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
زلاتکو دالیچ

مهاجم کروات باشگاه آث میلان از اردوی تیم ملی کشورش در جام جهانی اخراج شد. زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی در نشست امروز خبری خودش اعلام کرد نیکولا کالینیچ مهاجم باشگاه میلان ایتالیا از اردوی این تیم در روسیه برای رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ کنار گذاشته شده است. بدین ترتیب این بازیکن باید اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند و به خانه بازگردد.

دالیچ در این نشست به خبرنگاران گفت:«کالینیچ قرار بود در بازی با نیجریه وارد زمین شود و برای گرم کردن خودش به کنار زمین رفت اما لحظه ورود به زمین اعلام کرد برای بازی کردن آماده نیست. چنین اتفاقی در بازی دوستانه با برزیل هم رخ داد. او همچنین برای حضور در تمرین روز گذشته تیم هم آماده نبود. من به بازیکنان سالم و آماده نیاز دارم و برای همین کالینیچ را به خانه فرستادیم. تیم ۲۳ بازیکن دارد و همه باید این قضیه را قبول کنند. وردان کورلوکا بازیکن مهمی برای ما است اما قبول کرده که در این جام بازیکن ذخیره خواهد بود. بازیکنی که نتواند خودش را با شرایط تطبیق دهد جایی در تیم نخواهد داشت.»

بنا بر گزارش رسانه های کرواسی، دالیچ در دقایق پایانی بازی تیمش با نیجریه در دور نخست مرحله گروهی جام جهانی از کالینیچ خواسته به جای ماریو مانژوکیچ وارد زمین شود اما این بازیکن از این کار سر باز زده و مصدومیت از ناحیه کمر را بهانه کرده است.

کالینیچ ۳۰ ساله که در ۴۲ بازی ملی توانسته ۱۵ گل بثمر برساند در جام جهانی ۲۰۱۴ در لیست کرواسی قرار نگرفته بود اما در یورو ۲۰۱۶ عملکرد خوبی داشت و در بازی با اسپانیا موفق به گلزنی شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه