موبایل و تبلت ۷۵ درصد اینترنت دنیا را استفاده می‌کنند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تکنولوژی‌های موبایل به شکل باورنکردنی در حال پیشرفت هستند و هر روز چیزهای جدیدی را در این حوزه مشاهده می‌کنیم. در این میان تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها با سرعت عجیبی پیشرفت کرده‌اند و هر روز هم سخت افزار جدیدتری برای آن‌ها معرفی می‌شود. افراد مختلفی هم این محصولات را خریداری می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از کارهای روزانه با این محصولات انجام می‌شوند. حالا تحقیقات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که تا سال ۲۰۱۷ بیش از ۷۵ درصد اینترنت دنیا را تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند.

موبایل و تبلت در سال ۲۰۱۲ تنها ۴۰ درصد از ترافیک اینترنت را به خودشان اختصاص داده بودند و در مدت ۵ سال شاهد افزایش ۳۵ درصدی استفاده از این وسیله‌ها هستیم. حتی در سال ۲۰۱۶ مشخص شد که بیش از ۶۸ درصد ترافیک اینترنت مربوط به موبایل و تبلت است. همچنین انتظار می‌رود که این آمار تا سال ۲۰۱۸ به ۷۹ درصد افزایش پیدا کند.

حتی مشخص شده که مردم کشور اسپانیا بیشترین استفاده‌ی اینترنتی را با گوشی و تبلت می‌کنند و به همین دلیل ۸۵ درصد ترافیک اینترنت این کشور در اختیار موبایل و تبلت است. از طرف دیگر مشخص شده که بیش از ۹۲ درصد مردم کشور ایرلند از تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند؛ اما استفاده‌ی آن‌ها از اینترنت زیاد نیست. البته ۹۱ درصد مردم کشور اسپانیا هم گوشی هوشمند و تبلت دارند و پیش بینی شده که بتوانند کشور ایرلند را پشت سر بگذارند.

در بخش دیگر این اطلاعات گفته شده که تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۶۰ درصد درامد به دست آمده از تبلیغات از تلفن‌های همراه هوشمند خواهد بود که مقدار آن در کل دنیا به ۱۳۴ میلیارد دلار می‌رسد. درامدی که بسیار بیشتر از تبلیغات شهری، روزنامه‌ای و فیلمی است.

منبع: Zenith

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه