موتورولا از اندروید O خبر دارد؟

۳ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

این‌که حدس بزنیم بعد از اندروید N نسخه‌ی آینده‌ با حرف O می‌آید، چیز عجیبی نیست و احتمالا جایزه‌ای هم برای‌ کسی به‌دنبال ندارد. گوگل نام‌گذاری را از زمان ارایه‌ی نسخه‌ی ۱.۵ با نام Cupcake و از حرف C شروع کرد؛ پس از آن ۱۱ نسخه‌ی متوالی به ترتیب حروف الفبای انگلیسی و با نام دسرهای شیرین ارایه شدند تا این‌که در جدیدترین نسخه به حرف N رسیدیم و همچنان‌که می‌دانید هنوز نامی برای این نسخه معرفی نشده است. اما به‌هرحال نباید این احتمال را هم نادیده بگیریم که شاید گوگل ‌نخواهد نام‌گذاری نسخه‌های جدید سیستم‌عاملش را با همین شیوه پیش ببرد.

موتورولا ادعا کرده Moto G4 Plus قابلیت ارتقا به نسخه‌های اندروید N و O را دارد.

از آن‌جا که هنوز نمی‌دانیم اندروید N را با کدام دسر (تا این‌جا که به‌نظر می‌رسد «نوتلا» محبوب‌تر است) بشناسیم، کمی زود است که درباره‌ی اسم نسخه‌ها‌ی بعدی فکر کنیم. اما یک چیز را از قبل می‌دانیم و آن این‌که شرکت موتورولا خیلی مشتاق است گوگل طبق عادت مالوف عمل کرده و در آینده اندروید O‌ای هم وجود داشته باشد.

oreo-

این شرکت در هنگام معرفی Moto G4 Plus، گفته این گوشی هوشمند با اندروید مارشمالو کار می‌کند و سپس ادعا کرده قابلیت ارتقا به نسخه‌های اندروید N و O را هم دارد. این در حالی‌ست که احتمالا خود گوگل هم هنوز مطمئن نیست در نسخه‌ی آینده‌ی اندروید قرار است چه ویژگی‌هایی وجود داشته باشد. همه‌ی این‌ها را باید در حالی در نظر داشته باشیم که می‌دانیم موتورولا شرکتی است که شاید بسیاری از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی‌های نه‌چندان قدیمی‌اش هم ارایه نمی‌کند.

به‌هرحال سرگرمی جدید ما می‌تواند این باشد که همزمان با N به دسرهای شیرینی فکر کنیم که نام‌شان با حرف O شروع می‌شود!

منبع: Phone Arena

Digikala Mag Telegram Channel

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ali

    دیگه زیادی داره پیچیده و بیخود میشه کاربران اینجوری اصلا نمی فهمن چی بخرن کدوم خوبن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه