موتورولا Moto M به‌زودی به بازار گوشی‌های هوشمند می‌آید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موتورولا به‌زودی یک دستگاه جدید را به نام Moto M معرفی می‌کند. مشخصات این گوشی که با شماره مدل XT1663 شناخته می‌شود، در بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده است. طبق آن‌چه از مشخصات گوشی برمی‌آید، احتمالا Moto M مدل جمع‌وجورتری از یک گوشی‌های سری Moto سال ۲۰۱۶ است. هرچند در گزارشی آمده که طراحی ظاهری گوشی مطابق خط تولید سال ۲۰۱۴ این سری از گوشی‌های موتورولاست.

موتورولا Moto M با نمایشگر ۴.۶ اینچی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی می‌آید.

موتورولا Moto M یک نمایشگر ۴.۶ اینچی دارد که دقت تصویر آن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل است. این گوشی با تراشه‌ی مدیاتک MT6750 کار می‌کند که یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 دارد. رم گوشی جدید موتورولا سه گیگابایتی است و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی دارد. همچنین دارای دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی با اندروید ۶.۰ مارشمالو به‌صورت پیش‌نصب می‌آید.

اخبار امروز گزارش از وجود حسگر اثر انگشت در پشت بدنه‌ی گوشی مذکور دارند. اما یک نکته‌ی جالب دیگر درباره‌ی این گوشی این است که چندماه پیش گوشی دیگری با شماره مدل XT1662 در همین بنچمارک به ثبت رسیده بود که مشخصاتی مشابه Moto M دارد. تنها تفاوت در این است که XT1662 دارای تراشه‌ی مدیا تک MT6755 با یک پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲.۱ گیگاهزتز است.

Moto M به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی (اواخر پاییز) به بازار گوشی‌های تلفن همراه عرضه خواهد شد.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه