موسس اپل: بزرگ‌ترین اتفاق حوزه تکنولوژی را تسلا به وجود می‌آورد

۸ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استیو وازنیاک یکی از موسسان شرکت اپل بر این باور است که بزرگ‌ترین اتفاق حوزه تکولوژی را شرکت اپل به وجود نمی‌آورد، بلکه تسلا باعث آن خواهد بود. او به این موضوع اشاره کرد که اتومبیل مدل S شرکت تسلا یک محصول فوق‌العاده است. دلیل این اتفاق هم این است که خود ایلان ماسک روی آن کار کرده و زمانی که خودتان محصولی را می‌سازید، قطعا چیز فوق العاده‌ای می‌شود.

وازنیاک گفت که شرکت‌هایی مثل گوگل، فیسبوک، اپل و مایکروسافت و تسلا در آینده می‌توانند دنیا را متحول کنند و ایده‌های جدید هم تنها از افراد جوان به وجود می‌آید. شرکت اپل در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه تکنولوژی در دنیا به حساب می‌آید که نزدیک به ۲۸۶ میلیارد دلار سرمایه دارد و براساس گفته‌ّ وازنیاک این شرکت دیگر نمی‌تواند بزرگ‌ترین اتفاق حوزه تکنولوژی را به وجود بیاورد. اپل با عرضه آیفون دنیای تلفن‌های همراه را تغییر داد و کاربران با گوشی‌ّهای هوشمند آشنا شدند.

البته در طول چند سال گذشته انتقادهای زیادی به اپل می‌شود. اینکه اپل نمی‌تواند تغییرات اساسی در آیفون‌های جدید خودش به وجود بیاورد و حتی در محصولات دیگر هم خلاقیت چندانی به خرج نمی‌دهد.

منبع: Bloomberg
telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. braniko

    ممنون از مطالب خوبتون خسته نباشین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه