مک‌بوک پرو با طراحی جدید احتمالا آبان‌‌ماه عرضه می‌شود

۸ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر می‌خواهید یک مک‌بوک پروی جدید بخرید، پیشنهاد ما این است که فعلا دست نگه دارید. به این‌خاطر که اپل برنامه دارد تغییر و تحولاتی در طراحی این مدل از لپ‌تاپ‌هایش اعمال کند. این طراحی دوباره، منجر به ارتقا یافتن و اعمال کردن تغییرات بزرگی می‌شود‌ که سری مک‌بوک پرو از مدت‌ها پیش تجربه‌اش را نداشته است.

خب این بسیار خوب است اما حتما بلافاصله می‌خواهید بدانید چقدر لازم است برای یک مک‌پروی جدید با طراحی تازه صبر کنید؟ آن‌طور که سایت MacRumors به نقل از منابع نزدیک به اپل می‌گوید، اپل در حال حاضر مشغول کار روی طراحی این لپ‌تاپ‌هاست و برنامه‌ریزی کرده که تا اواسط پاییز آن را ارایه کند. البته تاریخ دقیقی برای این رویداد معرفی نشده است.

احتمالا یک پنل لمسی OLED  جایگزین کلیدهای ردیف بالای کیبورد مک‌بوک پرو خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود اپل روی macOS Sierra 10.12.1 هم کار می‌کند تا این سیستم‌عامل را با ویژگی‌های جدید مک‌بوک پرو سازگار کند. از جمله نتایج چنین تغییراتی همان‌طور که احتمالا می‌دانید، یک پنل لمسی OLED است که جایگزین کلیدهای ردیف بالای کیبورد خواهد شد و همچنین ظاهرا قرار است کلید پاور مک‌بوک پرو مجهز به حسگر Touch ID شود.

به‌هرحال این‌طور جزییات فعلا در حد شایعه هستند اما از آن‌جا که مک‌بوک پرو بیش از یک سال است که تغییر و به‌روزرسانی‌ای را در خود تجربه نکرده، چنین اخباری چندان هم دور از ذهن و غیرقابل‌ اجرا به نظر نمی‌رسند. از سوی دیگر برای کسی هم که به‌دنبال یک دستگاه مناسب و کاربردی است، یکی دو ماه بیش‌تر صبر کردن کار سختی نیست.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهران

    زنده باد اپل

  2. Avatar یوسف

    با سلام خدمت همگی به این نکته هم توجه کنید حداقل ۱ میلیون تومان روی مک بوک پرو های جدید با همان کانفیگ های گذشته می اید

    1. Avatar مهدی

      با سلام
      رو گوشی ایفون که همیشه همون قیمت گذشته رو داشته با هر نوآوری
      ولی
      فک نکنم رو مک بوک سیاست جدیدی پیاده کنه و یک میلیون تومان افزایش قیمت بده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه