بنیان‌گذار مگاآپلود از شروع به کار مجدد این سایت خبر داد

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کیم داتکام که بیش از هر چیز بخاطر راه‌اندازی سایت مگاآپلود و دردسرهای قانونی که متعاقب آن داشت شناخته شده است اوایل این هفته اعلام کرده که قصد دارد سایت مگاآپلود را مجددا باز کند. بنیان‌گذار مگاآپلود به دلیل فراهم کردن امکان دانلود غیرقانونی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و این سایت در ماه ژانویه سال ۲۰۱۲ بسته شد. البته این بار موضوع فقط باز کردن مجدد سایت نیست بلکه مگاآپلود جدید یعنی مگاآپلود ۲ قرار است با پایگاه داده قبلی سایت مگاآپلود شروع به کار کند. باز کردن مجدد این سایت برای اوایل سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

در حال حاضر از مگاآپلود ۲ و ویژگی‌های‌اش چیز زیادی نمی‌دانیم اما گفته شده این سرویس حدود ۱۰۰ گیگابایت حافظه ابری مجانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و کاربران قادر خواهند بود به سادگی فایل‌های شان در همه دستگاه‌ها را با هم هماهنگ کنند بدون اینکه نگران محدودیت انتقال داده باشند. رمزگذاری پیشرفته‌تر هم یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت جدید است.

کیم داتکام برای اطمینان از اینکه مردم دوباره به سایت مگاآپلود بیایند گفته مگاآپلود قرار است با حفظ حساب‌های کاربری افرادی که قبلا عضو این سایت بودند آغاز به کار کند.

مشخص نیست که داتکام چطور موفق شده کپی پایگاه داده مگاآپلود را در طول پیگرد قانونی‌ای که با آن دست به گریبان بوده حفظ کند اما به هر حال فعلا که این داده‌ها حسابی به کارش خواهند آمد. هنوز تاریخ دقیق آغاز به کار سایت مگاآپلود اعلام نشده اما احتمالا در ماه ژانویه یعنی اوایل سال میلادی آینده خواهد بود.

‌‌‌

منبع: Ubergizmo
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Hamed

    بعد از رپیدشیر بهترین سایت اشتراک فایل بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه