میراث سیانوژن ادامه پیدا می‌کند

۶ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سیانوژن روز گذشته اعلام کرد که تا پایان سال ۲۰۱۶ تمام سرویس‌هایش را تعطیل می‌کند و پس از سال ۲۰۱۶ دیگر نمی‌شود از امکانات این شرکت استفاده کرد. سیانوژن یکی از بهترین کاستوم رام‌های اندروید را هم تولید می‌کرد و حالا خیلی از کاربران و افرادی که گوشی‌هایی با سیستم عامل سیانوژن دارند، نمی‌دانند که در آینده چه اتفاقی برای این سیستم عامل و گوشی‌هایشان رخ می‌دهد. امروز مشخص شد که بسیاری از توسعه دهندگان سیستم عامل سیانوژن قصد دارند حق استفاده از این سیستم عامل را خریداری کنند در قالب پروژه‌ای با نام LineageOS به توسعه‌ی این سیستم عامل بپردازند.

حالا چرا این افراد با نام سیانوژن به کار خودشان ادامه نمی‌دهند؟ دلیل آن این است که تیم توسعه دهنده‌ی سیانوژن دیگر روی این پروژه حضور ندارند و به همین دلیل افراد تازه قصد دارند با یک اسم جدید به توسعه‌ی سیستم عامل جدید بپردازند. همچنین گروه جدید قصد دارند کارهای تبلیغاتی مختلفی انجام دهند و به همین دلیل می‌خواهند از نام جدید استفاده کنند.

پس می‌توانیم خوشحال باشیم که با به پایان رسیدن دوران سیانوژن، روح این سیستم عامل در قالب پروژه‌ی جدیدی با نام LineageOS ادامه پیدا می‌کند. پس در سال آینده قطعا خبرهای بیشتری از این کاستوم رام اندرویدی می‌شنویم.

منبع: Android Police

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. DH1999

    آقا بگین اخرش چی شد؟؟
    چه بلایی سر گوشی من قراره بیاد؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه