عاقبت کاربران سیانوژن چه خواهد شد؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محمدعلی اسماعیلی، مجید محمدنژاد
گوینده محمدعلی اسماعیلی، مجید محمدنژاد
زمان 10:19
حجم فایل 9 مگابایت

در خبرها شنیده‌ایم که سیستم‌عامل و کاستوم رام سیانوژن (یا به‌عبارت صحیح‌تر سایانوژن) به انتهای عمر خود رسیده‌ و دیگر به‌روزرسانی برای آن ارایه نخواهد شد. این خبر برای کاربرانی‌که از این سیستم‌عامل یا کاستوم رام استفاده می‌کردند بسیار دردناک و نگران‌کننده بود.

در این قسمت از دیجی کالا FM سراغ مجید محمدنژاد، یکی از برنامه‌نویسان اندروید در دیجی کالا رفتیم تا سوالاتی را درباره‌ی سیانوژن از ایشان بپرسیم. در ابتدا اطلاعاتی درباره‌ی سیانوژن به دست آوردیم و به این پرداختیم که آیا سیانوژن سیستم‌عامل است یا کاستوم رام؟! همچنین سوالاتی مثل دلیل پایان یافتن عمر سیانوژن و عاقبت کاربرانی‌که از تلفن‌های همراه هوشمند با سیستم‌عامل سایانوژن استفاده می‌کنند و …. را هم از مجید پرسیدیم. اگر از توسعه‌دهنده‌ها یا کاربران سیانوژن هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این قسمت از دیجی کالا FM برنامه‌نویسی را از دست ندهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar هلو

    من چند سالیه دارم ازش استفاده میکنم
    لینیج هم الان دارم
    گوشی من اکسپریا اس پی بود و تا ۴.۳ آپدیت نشد
    اما الان ۷.۱.۲ دارم
    نسخه ای که پرچمداران سامسونگ هم ندارن

  2. Avatar Amin Wayne

    عالیییی بود آقای اسماعیلی و همچنین آقای نوایی عزیز بابت تهیه ی پادکستا. بازم پادکست راجب برنامه نویسی بزارید.ممنون

  3. Avatar Alireza

    تشکر از شما .خیلی عالی و مفید بود . فقط یه نکته . سیانوژن بیشتر برای گوشی های خارج از توسعه به کار میومد که دیگه رسما به پایان پیشتیبانی خودشون رسیده بودن و هیچ آپدیتی براشون عرضه نمیشد مثل میان رده ها و پایین رده ها و گوشی های از رده خارج شده .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه