مین‌گیر و ریزر برای تولید جدیدترین کامپیوترهای بازی همکاری کردند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مین‌گیر (Maingear) که بیش‌تر به‌خاطر تولید کامپیوترهای مخصوص بازی شناخته می‌شود، با شرکت تولیدکننده‌ی معروف تجهیزات بازی ریزر (Razer) وارد همکاری شده تا محصولاتی را بسازند که خودشان آن را نقطه‌ی عطف کامپیوترهای شخصی مخصوص بازی موجود در بازار می‌نامند.

مشتری می‌تواند قطعاتی را برای کامپیوترش انتخاب کند تا تماما همان چیزی باشد که از یک کامپیوتر بازی می‌خواهد.

R1 | Razer Edition از بیرون از طراحی‌ شرکت ریز بهره می‌برد و ساخت قطعات داخلی آن هم دارای همان کیفیت استثنایی محصولات مین‌گیر است. چنین محصولی مشخصا مناسب بازی‌کننده‌های حرفه‌ای است و می‌تواند علاقه‌ی بسیاری از آن‌ها را جلب کند.

قابلیت‌های شخصی‌سازی R1 | Razer Edition به مشتری اجازه می‌دهد قطعاتی را برای کامپیوترش انتخاب کند تا تماما همان چیزی باشد که از یک کامپیوتر بازی می‌خواهد.

قطعات هر کامپیوتر توسط یک متخصص حرفه‌ای در نیوجرسی به‌صورت دستی نصب می‌شود. سیستم‌ خنک‌کننده‌ی مایع این کامپیوترها با معماری Origami Wiring داخل آن قرار می‌گیرد که تصاویر آن را می‌توانید در ادامه ببینید.

کامپیوترهای بازی مذکور همچنین از محتوای ۴K و واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و به مشتریان اجازه می‌دهند گرافیک موردنظرشان را بین NVIDIA و AMD انتخاب کنند. این کامپیوترها از جدیدترین پردازنده‌های Core i7 اینتل بهره می‌برند و دارای هارد ۱۰ ترابایتی هستند و رم HyperX DDR4 آن‌ها تا ۳۲ گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. همچنین این کامپیوترهای شخصی‌سازی‌شده با تمام تجهیزات بازی ریزر سازگار هستند.

R1 | Razer Edition از همین امروز در سایت مین‌گیر برای فروش در دسترس است. البته همان‌طور که مشخص است، این دستگاه‌ها ارزان‌قیمت نخواهند بود و شروع قیمت آن‌ها از ۹۹۹ دلار است. به‌هرحال چیزی که مشتری دریافت می‌کند دقیقا همان است که می‌خواهد و برایش پول می‌پردازد.

منبع: Ubergizmo

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه