بهترین کتاب‌های موفقیت را در بیست دقیقه بخوانید!

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
میکروبوک

میکروبو‌ک‌ها خلاصه‌‌ای کوتاه از کتاب‌‌ها هستند که می‌توانید آنها را در مدت زمان کمی بخوانید و عادت به مطالعه روزانه را از طریق آنها در خود شکل دهید. برای تولید میکروبوک‌های فیدیبو همواره تلاش شده که کتاب‌ها از میان پرفروش‌ترین‌های بازار و در موضوعات مختلف انتخاب شوند تا بتوانند توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کنند. هم چنین با دقت فراوان گزیده‌ای از محتوای اصلی کتاب گلچین شده، به گونه‌ای که به شالوده اصلی آن لطمه وارد نشود و هدف نویسنده به خواننده به طور کامل منتقل شود. گاهی از میکروبوک‌ها با عنوان کتابچه یا کتاب کوتاه یاد می‌شود. با دانلود میکروبوک می‌توانید در کمتر از ۲۰ دقیقه برترین کتاب‌های جهان را مطالعه کرده و لذت ببرید. سایت و اپلیکیشن فیدیبو با صدها نسخه صوتی و الکترونیکی از میکرو بوک‌ها، تجربه‌ای متفاوت از کتابخوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این مطلب همراه ما باشید تا سه میکروبوک مهم در زمینه موفقیت را به شما معرفی کنیم.

خارج از ساعت کاری

میکروبوک

«خارج از ساعت کاری» توصیه‌های عملی درمورد نحوه استفاده بیشتر از زمان به شما ارائه می‌دهد. به گونه‌ای که بتوانید برنامه شلوغ خود را آزاد کنید و در فواصل کوتاه مدت بیشتر کار کنید. با استفاده از حکایت‌های شخصی و همچنین دیدگاه علمی، «وندرکم» به این مساله می‌پردازد که چرا برخی از ما احساس می‌کنیم همیشه زمان داریم، درحالی‌که برخی دیگر احساس می‌کنیم همیشه زمان برای ما درحال از دست رفتن است. چه کسانی باید این میکروبوک را بخوانند؟ کسانی که با مدیریت زمان درگیرند افراد معتاد به کار که به‌دنبال توصیه‌هایی برای افزایش بهره‌وری هستند و علاقه‌مندان به روان‌شناسی که به‌دنبال بینش‌های جدید هستند.

«لارا وندرکم» نویسنده تعدادی کتاب در حوزه بهره‌وری و مدیریت زمان است. سخنرانی تد او در سال ۲۰۱۶ با عنوان «چگونه زمان آزاد خود را کنترل کنید»، بیش از پنج میلیون بیننده داشته‌است؛ به علاوه با انتشاراتی مانند نیویورک تایمز، مجله «فست کمپانی» و «فورچون» همکاری کرده‌است.

دانلود کتاب از فیدیبو

جرات دوست‌داشتنی نبودن

میکروبوک

کتاب «جرات دوست‌داشتنی نبودن» به نظریه «آلفرد آدلر»، روانشناس استرالیایی مشهور قرن بیستم نگاهی می‌اندازد. آدلر بیان می‌کند که نباید به این‌که دیگران درباره ما چگونه فکر می‌کنند خیلی اهمیت دهیم و نویسندگان این کتاب نشان می‌دهند که فلسفه آدلر چگونه می‌تواند امروزه برای ما مفید باشد.

چه کسانی باید این میکروبوک را بخوانند؟ افراد آرامی که عزت نفس کمی دارند و می‌خواهند جایگاه خود در دنیا را پیدا کنند افرادی که روی سلامت روان کار می‌کنند.

دانلود کتاب از فیدیبو

ایجاد و از بین بردن عادت‌ها

میکروبوک

کتاب «ایجاد و از این بردن عادت‌ها» مروری بر تعریف دقیق عادت‌ها و چگونگی شکل‌گیری آن‌ها ارائه می‌دهد. با استفاده از مطالب این کتاب درمی‌یابیم که چگونه عادت‌های سالم ایجاد کرده و عادت‌های ناسالم را از بین ببریم.بنابراین می‌توانیم تغییر مثبت پایداری را در زندگی روزانه خود تجربه کنیم.

چه کسانی باید این میکروبوک را بخوانند؟ افرادی که به رفتار انسان و روانشناسی علاقه‌مند هستند و افرادی که برای بهبود زندگی خود و ایجاد تغییرهای پایدار مشتاق هستند.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه