نام صفحه نمایش گلکسی S8 مشخص شد

۲۴ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره‌ی گوشی گلکسی S8‌ بسیار زیاد است و هر روز هم شایعات جدیدتری از این تلفن همراه هوشمند سامسونگ به بیرون درز می‌کنند. در اکثر این شایعات به صفحه نمایش بسیار بزرگ این تلفن همراه هوشمند اشاره شده است. صفحه نمایش این گوشی خمیده خواهد بود و هیچ دکمه‌ای هم روی آن قرار نگرفته است. موضوعی که باعث شده صفحه نمایش فضای زیادی از روی محصول جدید سامسونگ را به خودش اختصاص دهد. امروز مشخص شد که سامسونگ نام تجاری Infinity Display را ثبت کرده است. به احتمال زیاد این نام تجاری، اسمی خواهد بود که به صفحه نمایش گلکسی S8 گفته می‌شود.

امروز مشخص شد که سامسونگ نام تجاری Infinity Display را ثبت کرده است. به احتمال زیاد این نام تجاری، اسمی خواهد بود که به صفحه نمایش گلکسی S8 گفته می‌شود.

در حالی که صحفه نمایش بزرگ‌تری برای S8 در نظر گرفته شده، اندازه‌ی گوشی تغییری نکرده است. سنسور تشخیص اثر انگشت از روی گوشی حذف شده و به پشت انتقال پیدا کرده. حتی گفته شده که مدل خمیده بودن صفحه نمایش با گلکسی S7 اج و گلکسی نوت ۷ هم متفاوت خواهد بود و یکسری ویژگی‌های جدید به آن اضافه شده است. روی یکی از کناره‌ها این گوشی دکمه‌ای مخصوص در نظر گرفته شده که به احتمال زیاد برای کارکردن با دستیار هوشمند Bixby خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد گوشی جدید خودش را در تاریخ ۹ فروردین ماه معرفی کند. محصولی که یک مدل پلاس هم خواهد داشت.

منبع: SamMobile

 

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. مهدی

    سلام میخوام اس ۷ اج بگیرم کسی میدونه قیمت تقریبی اس ۸ چنده اگه بیارزه وایستم اینو بگیرم.نطرتون چیه؟و بین رنگ مشکی و نقره ای اس ۷ اج کدوم قشنگ تره؟

  2. ///mahdispd

    چشم ب راهیم

  3. Shahrokh

    من که مردم دیگه از انتظار

    1. am

      فعلا که اس ۷ بهترین موبایل سال ۲۰۱۶ شده

  4. مهدی

    با معرفی این موبایل هم اتفاقی خاصی نمیوفته. قطعا سامسونگ نمی‌تونه مثل آیفون در عین سادگی برتر باشه

  5. Next is Now

    خسته شدیم از انتظار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه