نام فروشگاه‌های اپل تغییر می‌کند

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروشگاه‌های Apple Store عموما جایگاهی بیش از یک فروشگاه معمولی داشته‌اند. یک مکان پر زرق و برق، خیلی تر و تمیز برای دیدن آخرین تولیدات شرکت اپل و همچنین تعامل با آنها. خوردن یک قهوه، استفاده از Wi-Fi مجانی و خلاصه گذراندن زمان به شکلی دلپذیر.

قرار است نام این فروشگاه‌ها از اپل استور به اپل تغییر کند. به این‌ترتیب فروشگاه‌های این شرکت دیگر به معنای یک فروشگاه ساده نیستند که فقط برای خرید محصول به کار بیایند. در واقع خرید یک گوشی یا لپ‌تاپ صرفا یکی از مجموعه کارکردهای این فروشگاه‌ها است. این تغییرات اخیرا آغاز شده و بخش استور از نام فروشگاه‌ها و آدرس‌های اینترنتی آن‌ها در حال حذف شدن است.

برخی از فروشگاه‌های اپل علاوه بر همه آنچه گفته شد به کارهای دیگری هم دست می‌زدند. اجرای موسیقی و نمایش ویدیویی آثار هنری در کنار برگزاری کلاس‌ها و رویدادهای گوناگون بخش دیگری از فعالیت‌ها تعدادی از این فروشگاه بود بنابراین به نظر می‌رسد نام‌ جدید و عدم تاکید بر فروشگاه بودن این مراکز عمل مناسبی باشد.

گرچه به هر حال برای هواداران وفادار برند اپل به کار بردن یا نبردن استور در پایان نام فروشگاه‌های این شرکت خیلی هم فرقی نکند.

منبع: PhoneArena

‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    اقا شما خودتونو ناراحت نکنید.
    شما زورتون.نمیرسه اینو بخرید هعی دنبالش بددو بیرا بگید.
    واسید دیجی جون خودش تحلیل کاملشو میزاره.
    نا سلامتی اهل فن هستن

  2. Avatar علی جوادی

    به جای عوض کردن اسم برو فکری به حال طراحی تکراری و فوق مسخره ی آیفون ۷ بکن که دوربینش شبیه به قابلمه س…رنگ آبیش هم که زشت تر کرده این طراحی مسخره رو…خیلی بتونه بفروشه آیفین ۷ رو به ۵ میلیون نمیرسه…اپل زودتر میدون رو خالی کن و با خداحافظیت ما رو خوشحال کن

    1. Avatar سجاد

      یعنی مردم از خنده با این کامنتت خخخخخخخخخخخخخخ
      نکته جالبش اینجاش که این طرح خیلی مسخرش رو تقریبا تمام برند ها دارن کپی میکنن مخصوصا سامسونگ که رسما آیفون رو تولیدمیکنه با سیستم عامل اندروید باور نمیکنی دستت رو بزار روی LCD گوشی تقریبا نمیتونی تشخیص بدی که گوشی سامسونگه یا اپل . البته هیچ وقت نتونستن برتری اپل رو که کیفیت اونه کپی کنن !
      خیلی خوبه یکم فکر کنید بعد کامنت بزارید !

      1. Avatar علی

        گوشی ای که حتی روی یک سطح صاف نمیتونه ثابت بمونه رو نمیشه گفت باکیفیت.
        کلا خیلی از اپلی ها تو دوران خوش ۷-۸ سال پیش موندن که سامسونگ گوشی هاش بی کیفیت بود و از اپل کپی میکرد. هرچند ایشون هم اغراق کردن ولی یاد اوری میکنم که الا در سال ۲۰۱۶ هستیم نه ۲۰۰۸! البته ناگفته نماند که اگرم سامسونگ کپی کرده باشه قطعا کپی بهتر از اصل بوده.

      2. Avatar سجاد

        من کاملا قبول دارم که آیفون های زمان استیو جابز خیلی بهتر از الان بود و روند رشدش بهتر بود ولی باز هم اپل واقعا بهتره نسبت به بقیه گوشی ها . من تقریبا با تمام گوشی ها از رده بالا تا رده پایین کار کردم کلا گوشی های اندرویدی یک سری مشکلات ریز دارن که متاسفانه هنوز که هنوزه حل نشدن ولی اپل این مشکلات رو نداره منظور من از کیفیت این بود . بگذریم از اینکه الان تقریبا هیچ گوشی رده بالایی دوربینش مسطح نیست بجز سونی .
        اگر میگید اقرار کردم کافیه گوشی هایی مثل note 5 , note 7 , samsung c9 و … که جدید ترین گوشی های سامسونگ هستند رو ببینید حتما حرفتون رو پس میگیرید !

      3. Avatar علی جوادی

        دوست عزیز این طرحی که میگی قبلا اچ تی سی درست کرده بود و اپل ازش کپی کرد…تو دعوا از لنز آیفون ۶ و آیفون ۷ به عنوان سپر میشه استفاده کرد…این خوبه دیگه

      4. Avatar Ali

        خود اپل که از htc کپی کرده; طراحی ۶ چیش مال اپله؟!

    2. Avatar Raouf

      به به آقای جوادی عزیز شما بالاخره موفق شدی آیفون از نزدیک ببینی یا نه ؟ :))))))))))

  3. Avatar محمد

    چ لوس بازی…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه