در سال ۲۰۲۱ بریدگی نمایشگر آیفون ناپدید می‌شود

۲۰ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اپل در سال ۲۰۲۱ سیستم فیس آی‌دی را از تمام آیفون ها حذف می‌کند و در عوض به بهره‌گیری از حسگر اثر انگشت تمام صفحه روی می‌آورد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، بریدگی نمایشگر آیفون های ۲۰۱۹ تا حد زیادی مشابه نسل قبلی است و ظاهرا اپل می‌خواهد برای آیفون‌های ۲۰۲۰ تغییرات اندکی بر این مشخصه اعمال کند. به گزارش تحلیلگر مشهور محصولات اپل، «مینگ چی کو»، اپل برای یک یا چند آیفون ۲۰۲۰ می‌خواهد اندازه بریدگی نمایشگر را کاهش دهد.

آیفون

در همین حال، مهم‌ترین تغییر در سال ۲۰۲۱ عملی می‌شود. یکی دیگر از تحلیلگران محصولات اپل اعلام کرده که شرکای تجاری این شرکت مشغول توسعه فناوری حسگر اثر انگشت تمام صفحه هستند و هر سه مدل آیفون در سال ۲۰۲۱ به جای سیستم فیس آی‌دی همراه با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روانه‌ی بازار می‌شوند. همچنین شاید در سال ۲۰۲۰ مدل دارای تاچ آی‌دی ارتقا یافته معرفی شود.

این اولین باری نیست که گزارشی در مورد ساخت آیفون‌ مبتنی بر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر منتشر می‌شود اما شایعه مذکور مربوط به آیفون مختص کشور چین است. در حال حاضر، اپل مرتبا تاکید می‌کند که سیستم فیس آی‌دی بسیار بهتر از حسگر اثر انگشت است و در صورت عملی شدن این تغییر، اپل بار دیگر باید کاربران را متقاعد کند که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از تمام موارد موجود کیفیت و امکانات بیشتری دارد.

منبع: Cult Of Mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. محمد

    خیلی زحمت میکشند ۲۰۲۱ میخوان برش دارن .همین الان شیائومی ردمی k20 همینحوریه و کاملا تمام صفحه است . #نه به پول برند دادن

  2. میثم

    دوربین چی میشه؟

    1. احتمالا دوربین هم به زیر نمایشگر منتقل می‌شه ولی هنوز در رابطه با جایگاه دوربین گزارشی منتشر نشده.

      1. shahabmp

        میدونیم اپل شرکتیه که حداقل ۲ سال برای استفاده از تکنولوزی های جدید صبر میکنه و رودتر از سال ۲۰۲۰ هم هیچ گوشی قرار نیست به دوربین زیر نمایشگر مجهز بشه پس این یعنی اپل غیرممکنه زودتر از ۲۰۲۲ از این تکنولوژی استفاده کنه!!!!

  3. محمد باقر

    سلام
    لطفا یک مقاله و خبر هم برای نا امن شدن و اتمامی گواهی ssl سایت اینماد enamad هم تهیه و به سایت دیجی کالا مگ اضافه کنید
    این همه پول گرفتند و تبلیغ کردند و این هم نتیجه اش
    و اگر میشه یک قسمت پیشنهاد مطلب به دیجی کلا مگ اضافه کنید تا کاربران مطلب پیشنهاد بدند یا پست مهمان اضافه کنید
    با تشکر

    1. shahabmp

      ssl اینماد هیچ مشکلی نداره، هر چند وقت یه بار مدت کوتاهی منقضی میشه که اونم فکر کنم به خاطر تحریماست و هی مجبور میشن با شرکتای مختلف برای ssl کار کنن. ولی در حال حاضر هیچ مشکلی نداره

      1. محمد باقر

        دوست عزیز مشکل داره همین الان با مرورگر موزیلا فایر فاکس برین بهتون هشدار میده
        کی به شما گفته که این مشکل sslشون به خاطر تحریم هاست ؟
        اینا از بی کفایتی خودشون هست !
        لطفا از بحثی که اطلاع کافی ندارین مداخله نکنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه