نتایج بنچمارک ال‌جی نکسوس از یک گوشی قدرتمند خبر می‌دهد

۴ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه‌ای که قبلا از مشخصات گوشی ال‌جی نکسوس منتشر شده بود، نشان می‌داد این گوشی به پردازنده‌ی کوالکام اسنپ‌دارگون ۶۲۰ (Qualcomm Snapdragon) و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. این قطعات سخت‌افزاری، مشخصا ال‌جی نکسوس را به یک گوشی قدرتمند تبدیل نمی‌کنند.

اخیرا نتایج بنچمارک گوشی ال‌جی نکسوس شرکت گوگل در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده که با شایعات قبلی این گوشی در تناقض است.

با توجه به شایعات دیگری، امسال دو دستگاه نکسوس رونمایی خواهد شد؛ با این اوصاف، شاید گوگل قصد دارد گوشی‌های میان‌رده و بالارده ارایه دهد.
گذشته از این موارد، یک خبر دیگری منتشر شده که نتایج بنچمارک دستگاه ال‌جی نکسوس را نشان می‌دهد. این نتایج از مشخصات متفاوتی در این گوشی خبر می‌دهند. براساس این بنچمارک، در الگوی طراحی ال‌جی نکسوس از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون کوالکام ۸۰۸ و رم ۳ گیگابایتی استفاده شده است.

nexus-5-lg-640x459

همچنین، بنچمارک منتشر شده نشان می‌دهد که نمایشگر ۵.۲ اینچی این گوشی دقت تصویر Full HD نخواهد داشت، اما به جای آن از نمایشگر Quad HD بهره خواهد برد که دقت تصویری دوبرابر Full HD دارد. همچنین ادعا شده که حسگر ۱۳ مگاپیکسلی IMX278 سونی برای دوربین اصلی ال‌جی نکسوس در نظر گرفته شده و سیستم فوکوس لیزری مشابه LG G4 در آن دیده می‌شود.
اطلاعاتی که بنچمارک مذکور از دستگاه ال‌جی نکسوس ارایه می‌دهد با آنچه که قبلا می‌دانستیم تفاوت زیادی دارد. در هر صورت به تمام این شایعات با دیده‌ی شک و تردید بنگرید تا اینکه با رونمایی رسمی دستگاه، مشخصات دقیق آن معلوم شود.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه