نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 جداگانه به فروش می‌رسد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اکتیویژن برای اینکه بتواند تعداد بیشتری از بازی Call of Duty: Infinite Warfare بفروشد، نسخه بازی‌سازی شده بازی Call of Duty 4: Modern Warfare را به همراه یکی از نسخه‌های محدود بازی با قیمت ۱۰۰ دلار راهی بازار کرد. در آن زمان خیلی‌ها به این موضوع اشاره کردند  که نمی‌خواهند برای تجربه نسخه‌ی بازسازی شده Call of Duty 4 بازی جدید را هم خریداری کنند، اما اکتیویژن اعلام کرد که این عنوان هرگز به صورت جداگانه به فروش نخواهد رسید.

حالا شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که نظر اکتیویژون در این باره تغییر کرده و پس از اینکه حسابی با فروش این بازی در بسته‌های ویژه بازی Infinite Warfare پول به دست آورد، قصد دارد Call of Duty 4 را جداگانه هم بفروشد.

در این شایعات گفته شده که نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty 4: Modern Warfare در تاریخ ۹ تیر ماه برای پلی‌استیشن ۴ و در تاریخ ۸ مرداد ماه هم برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. هنوز قیمت این نسخه بازسازی شده اعلام نشده اما باید چیزی بین ۲۰ تا ۴۰ دلار باشد. هنوز مشخص نشده که آیا نسخه PC هم به صورت مستقل عرضه می‌شود یا خیر.

به هر حال بازی Call of Duty 4: Modern Warfare  یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های این مجموعه بازی‌ها به حساب می‌آید که گیمرها خاطره‌های بسیار خوبی با این عنوان دارند. هنوز خیلی‌ها مرحله All Ghillied Up این بازی را از خاطر نبرده‌اند.

 

منبع:‌ GameSpot
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه