اشتباه بی‌سابقه سونی؛ فیلم کامل به جای تریلر در یوتوب منتشر شد!

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فیلم Khali the Killer

کمپانی سونی در یک اشتباه بی‌سابقه نسخه کامل فیلم Khali the Killer را به جای تریلر آن در کانال یوتیوب خود قرار داد. یکی از راه‌های کسب درآمد فیلم‌ها پس از فروش بلیط در گیشه‌ی سینماهای جهان، فروش نسخه‌ی ویدیویی آن در قالب دیسک‌های Bluray و استریم آنلاین به علاقمندان سینماست. بسیاری از افراد ممکن است فرصت تماشای یک فیلم در سالن سینما را از دست بدهند یا دوست داشته باشند فیلم مورد علاقه‌شان را دوباره روی صفحه نمایش‌های خانگی تماشا کنند. عرضه‌ی نسخه‌های خانگی و ویدیویی فیلم‌ها عموما پس از اتمام اکران جهانی صورت می‌گیرد. به صورت معمول این نسخه‌ها که گاه با صحنه‌هایی اضافه و مدتی طولانی‌تر برای جذب مخاطب عرضه می‌شوند، حدودا ۹ ماه پس از تمام شدن اکران به بازار می‌آیند.

سونی در اقدامی بی‌سابقه نسخه‌ی ویدیویی کامل فیلم Khali the Killer را به جای تریلر فیلم در کانال رسمی یوتیوب خود بارگذاری کرد. هرچند نسخه‌ی کامل فیلم به سرعت حذف شد اما امکان دارد این نسخه دانلود شده و به زودی منتشر شود.

حالا از قرار معلوم روز گذشته کمپانی سونی مرتکب یک اشتباه فاحش شده و نسخه‌ ویدیویی کامل فیلم‌ Khali the Killer را پیش از اکران در کانال رسمی یوتیوب خود بارگذاری کرده است. سونی به سرعت این نسخه را از کانال یوتیوب خود حذف کرد اما پیش از حذف، چندین اسکرین‌شات از صفحه‌ی استریم این فیلم در یوتیوب توسط افراد مختلف ثبت و در وب‌سایت‌های معتبری مانند Gizmodo منتشر شد. بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت IMDB آمده است، داستان فیلم Khali the Killer در مورد یک قاتل قراردادی ساکن شرق لس‌ آنجلس است که تصمیم گرفته شغل خود را ترک کند. اما برای تامین هزینه‌های نگهداری از مادربزرگ مریضش سفارش یک قتل دیگر را هم قبول می‌کند. همه‌چیز وقتی به‌هم می‌ریزد که بین قهرمان داستان و قربانی‌اش رابطه‌ای عاطفی برقرار می‌شود و او به اجبار باید سخت‌ترین تصمیم زندگی‌اش را بگیرد.

هرچند داستان فیلم به نظر بسیار کلیشه‌ای است و در سایت‌هایی مانند IMDB نمره‌ی پایینی را کسب کرده، اما تجربه‌های قبلی نشان داده‌اند که نمی‌توان به نمره‌هایی که پیش از اکران و بر اساس اطلاعات فیلم به آن تعلق می‌گیرد اعتماد کرد. حتی اگر با فیلمی ارزشمند و تماشایی مواجه نباشیم، در صورت لو رفتن و دانلود نسخه کامل فیلم Khali the Killer، این اتفاق یک شکست بد برای کمپانی فیلم‌سازی بزرگ مانند سونی محسوب می‌شود.

منبع: engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه