امکان دانلود مستقیم اپلیکیشن از نتایج جستجوی گوگل

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پلی استور

ویژگی جدیدی که به گوگل سرچ اضافه شده این امکان را می‌دهد که اپلیکیشن را مستقیما از نتایج جستجو نصب و دانلود کنیم.

گاهی اوقات وقتی در گوگل برای یک اپلیکیشن جستجو می‌کنید، گزینه‌ای برای نصب آن برنامه به شما نمایش داده می‌شود. معمولا وقتی که روی گزینه‌ی نصب آن اپلیکیشن کلیک می‌کنید، لینکی شما را به آدرس آن برنامه در پلی استور می‌برد و سپس شما از آنجا اپلیکیشن را نصب می‌کنید.

این ویژگی یک تغییر جزئی است که به تدریج به همه‌‌ی سرویس‌های گوگل پلی راه خواهد یافت.

اما حالا ویژگی جدیدی به گوگل اضافه شده است. با کلیک بر گزینه‌ی نصب، اپلیکیشن مستقیما روی دستگاه دانلود و نصب می‌شود و دیگر نیازی نیست به پلی استور بروید. بنر نصب برنامه‌ هم قبل از دانلود آن نمایش داده می‌شود.

پلی استور

این ویژگی یک تغییر جزئی است که به تدریج به همه‌‌ی سرویس‌های گوگل پلی راه خواهد یافت. به نظر می‌رسد در حال حاضر این ویژگی فقط وقتی کار می‌کند که از اپلیکیشن گوگل یا ویجت گوگل سرچ در اندروید استفاده کنیم. ظاهرا این آپشن در مرورگر کروم یا دیگر مرورگرها کار نمی‌کند.

اعضای وب‌سایت Android Police حدود یک ماه پیش گزارش‌هایی از کار کردن این ویژگی دریافت کردند. هرچند که ظاهرا در این مرحله این فیچر در دستگاه‌های اندکی ارایه شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Police

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar شایان

    اپل جان نیستیا … تیم ios مکانیزم “کپی تغییر یافته” را فعال کن سریعتر و این را برای نسخ فضایی و بین کهکشانی بعدی در دستور کار قرار بده….کلا کارهای اندروید خواب و خوراک از این تیم ios که فکر کنم به فلسفه ریلکسیشن و آرامش اعتقاد دارند گرفته… این تیم ios کلا یک پروسه و دستورالعمل جالبی داره, توجه بفرمایید:
    ۱- هر گاه ویژگی و تغییرات سخت افزاری جدیدی آمد (مثل سنسور جدید و …) مجبوری اضافه میشود. توضیحات : اینو کاریش نمیشود کرد.
    ۲- هر ویژگی جدید مطرح شده در اندرویدکه پیاده سازی آسانی داشته باشد, می تواند در لیست بهنگام سازی های آینده (یکی از نسخه ها) قرار گیرد. البته با کمی تغییر اندک که بتوان همیشه ادعای نوآوری را در مورد آن داشت.توضیحات : به عبارتی کپی تابلویی نشود.
    ۳- هر ویژگی جدید در اندروید که سخت و دشوار باشد تا زمانیکه گندش در نیاید و باعث تمسخر ios و آبرو ریزی اپل نگردد نادیده گرفته شود.
    ۴- رفتن به حالت هایبرنیت(خواب) تا یکی از رویدادهای ۱ تا ۳ اتفاق بیافتد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه