نظرسنجی: HTC 10؛ فرصت یا چالش؟

۱۰ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه شرکت HTC وضعیت خوبی را سپری نمی‌کند از کسی پنهان نیست. گوشی‌های این شرکت مخاطبان‌اش را از دست داده‌اند؛ طوری که مدیرعامل HTC چند وقت پیش آمد و گفت که دیگر توانایی رقابت با سایر برندهای موبایل را ندارند و می‌خواهند روی ساخت هدست واقعیت مجازی Vive تمرکز کنند.

با تمام این اوصاف، HTC قرار است امروز از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کند. این شرکت تایوانی حسابی روی گوشی HTC 10 مانور داده است. چند هفته‌ای است که HTC با تیزرهای ویدیویی و عکس‌های مختلف برای این گوشی جوسازی کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که بهترین گوشی ممکن را ساخته و از دوربین‌اش گرفته تا صدای آن، بهترین تجربه‌ی ممکن را ارایه می‌دهند.

در این چند هفته‌ی اخیر آن‌قدر اطلاعات از HTC 10 به بیرون درز کرده‌اند که احتمالا در کنفرانس رونمایی از این گوشی، خبر جدیدی نخواهیم شنید.

تمام ادعاهای HTC به کنار، تا گوشی HTC 10 عرضه نشود واقعا نمی‌توانیم نظری درباره‌ی آن داشته باشیم. با این حال، نظر شما نسبت به این گوشی چیست؟

آیا از طرفداران گوشی‌های قدیمی HTC هستید و فکر می‌کنید HTC 10، بازگشت قدرتمندانه این شرکت به صنعت اسمارت‌فون خواهد بود؟

اگر HTC 10 واقعا همان چیزی باشد که شرکت HTC صحبت‌اش را می‌کند، آیا حاضرید برای آن هزینه کنید و این گوشی را بخرید؟

در نظرسنجی زیر شرکت کنید و در بخش نظرات هم از دیدگاه‌تان نسبت به HTC 10 بگویید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. Avatar امید

    گوشی htc احتیاجی به تعریف نداره، مثل خودروی بنز و بی ام و. می مونه که بخوای با شورلت امریکا یا هیوندای کره مقایسه کنی، من سه ساله htc one e8 دارم، اگر قرار باشه ارتقا بدم، مسلما بازم htc. خواهم خرید، هیچگونه ایرادی در آن ندیدم، پس چرا که نه؟

  2. Avatar رضا

    من اچ تی سی ۱۰ رو خریدم و قبلا هم سامسونگ و اپل داشتم ولی خدایی تایوانی ها تو این گوشی گل کاشتن ،دوستان در خریدش شک نکنید به خدا معره کس

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه