ونیز در قالب نقشه‌ای جدید به اورواچ می‌آید

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
نقشه Rialto برای Overwatch

نقشه‌ی جدید «اورواچ» (Overwatch) از دیروز رسما روی کنسول‌ها و کامپیوتر عرضه شده است. نقشه‌ی «ریالتو» (Rialto) یک نقشه برای حالت اسکورت است و اگر مراسم Retribution یک ماه گذشته را تجربه کرده باشید، کم و بیش با این نقشه آشنایی خواهید داشت.

آپدیت جدید به غیر اضافه کردن این نقشه‌ی جدید، هم‌چنین تنظیمات و بالانس‌های جدیدی را برای شخصیت‌ها در خود جای داده است

مراسم Retribution که به مدت سه هفته در اورواچ برگزار شد، ساختاری PvE داشت؛ یعنی بازی‌کننده‌ها با همکاری یکدیگر موج پس از موج با دشمنان مبارزه می‌کردند. مرحله‌ی Retribution در کانال‌ها و خیابان‌های شهر ونیز ایتالیا اتفاق می‌افتاد. بلیزارد هم این نقشه را به صورت بزرگ‌تر و به عنوان یک نقشه‌ی حالت بازی اسکورت، به اورواچ اضافه کرده است.

برخلاف مرحله‌ی Retribution که در شب برگزار می‌شد، نقشه‌ی Rialto در روز است؛ طوری که می‌توانیم بهتر از گذشته دیدگاه بلیزارد را از ونیز در دنیای اورواچ ببینیم. نقشه‌ی ریالتو چند هفته‌ای در سرورهای تست بلیزارد توسط گیمرهای کامپیوتر تست شده است.

آپدیت جدید به غیر اضافه کردن این نقشه‌ی جدید، هم‌چنین تنظیمات و بالانس‌های جدیدی را برای شخصیت‌ها در خود جای داده است. البته بزرگترین تغییر هم گریبان هانزو را گرفته است. قابلیت Scatter Arrow این شخصیت کاملا حذف شده و جای خود را به قابلیتی به اسم Storm Arrow داده است؛ یعنی از این پس به جای تیرهای که به چند طرف حرکت می‌کنند، می‌توانید با هانزو شش تیر را پشت سر هم با سرعت شلیک کنید.

در ادامه می‌توانید تریلری که بیلزارد از نقشه‌ی Rialto منتشر کرده و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. بهنام

    نمیدونم چرا با دیدن این تصاویر ناخودآگاه یاد شاهکار اساسین کرید ۲ افتادم ۱۱

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه