نمایشگرهای تاشو در لیست «برنامه‌های در دست اجرا»ی سامسونگ

۲۲ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگرهای تاشو برای گوشی‌های هوشمند خیلی وقت است که ذهن سازندگان تلفن‌های همراه را به خود مشغول کرده. تابه‌حال کانسپت‌ها و نمونه‌های اولیه‌ی متعددی از این ایده دیده‌ایم. نمونه‌ی اخیرش  مدل اولیه‌ی گوشی هوشمندی بود که خم شده و دور مچ دست قرار می‌گرفت و لنوو همین دو روز پیش در کنفرانس Lenovo Tech World ارایه داد. اما هنوز هیچ محصول نهایی ندیده‌ایم با نمایشگر انعطاف‌پذیر و تاشو به بازار بیاید.

همچنین ایده‌های سامسونگ درباره‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو مدت‌هاست که خبرساز شده‌اند. گفته شده سامسونگ قرار است در کنفرانس MWC 2017 از دو دستگاه گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو رونمایی کند. خبر جدید این است که گریگوری لی، مدیرعامل شرکت سامسونگ در آمریکای شمالی، به‌تازگی حرف‌هایی درباره‌ی نمایشگرهای تاشوی آینده در گوشی‌های این شرکت زده و درواقع تاییدی بر اخبار و شایعات قبلی ارایه داده است.

Foldable-phone-concept

لی در این زمینه گفته سامسونگ به‌دنبال این است که گوشی‌های هوشمند تاشوی خود را با قیمت مناسب و در قالب دستگاه‌های بادوام ارایه کند و اتفاق شگفت‌انگیز دهه‌ی اخیر در صنعت موبایل به بهترین نحو رقم بخورد. این اظهارات در ابتدا خیلی محافظه‌کارانه به نظر می‌رسند و انگار به آینده‌ی دورتری اشاره می‌کنند اما گریگوری لی در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفته سامسونگ برای ارایه‌ی چنین محصولاتی برنامه‌های در دست اجرا دارد.

آیا این سخن به این معناست که MWC زمستان امسال میزبان گوشی‌های هوشمند تاشوی نهایی سامسونگ است؟ این‌که مسئولان سامسونگ زیاد اشاره‌ای به جزییات گوشی‌های هوشمند تاشو ندارند، نشانه‌ای است از این‌که « برنامه‌های در دست اجرا»ی سامسونگ به‌زودی به مرحله‌ی عرضه می‌رسند.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

E3_News

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. محمد

    آق من یه سوال دارم:
    دقیقا که چی؟!
    الان مثلا تا ش، مچاله شد! که چی؟؟؟؟
    LG G Flex بود دیگه
    آره شاید تا نمیشد ولی خم میشد
    چقدر میتونه به بشر کمک کنه؟
    آره اگه موبایل زیرپوستی بود یه چیزی اما تا کردن گوشی واقعا چ فایده ای داره؟
    اگه کسی فهمید به منم بگه!
    آیا غیر از جنبه تبلیغاتیه؟

  2. چسب هل

    با سلام و وقت بخیر
    بسیار سپاسگزار از شما که در جهت آگاهی مردم از علم روز در تلاش هستید.
    موفق و موید باشید.

    1. Ensan

      چی هست تو این کشور

  3. علی جوادی

    زنده باد بنیان گذار صنعت و تکنولوژی جهان…بدون شک برنده ی این بازی سامسونگ خواهد بود و بس

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه