نمایشگرهای Thunderbolt اپل باز هم تولید می‌شوند؟

۶ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند روز پیش بود که شرکت اپل تایید کرد تولید نمایشگرهای Thunderbolt را متوقف کرده است. با توقف تولید این نمایشگرها و با رد شدن شایعه ساخت نمایشگرهای Thunderbolt همراه با پردازنده‌های گرافیکی، به نظر می‌رسید اپل به پایان تولید نمایشگر برای کامپیوترهای‌اش رسیده است.

اما حال خبری منتشر شده که احتمال ساخت نمایشگرهای Thunderbolt همراه با پردازنده گرافیکی را دوباره مطرح می‌کند. در واقع شایعه‌ای منتشر شده که می‌گوید اپل هنوز بر روی مدلی از این نمایشگرها که پردازنده گرافیکی هم داشته باشند کار می‌کند اما آن را مدتی بعد به بازار عرضه خواهد کرد. منبع این شایعه پیشتر هم درباره محصولات اپل شایعاتی را منتشر کرده بود که بعدتر صحت‌شان مشخص شد، به همین دلیل خیلی‌ها معتقدند این خبر می‌تواند صحت داشته باشد. البته گفته نشده که تاریخ عرضه این نمایشگرها کی خواهد بود.

تولید نمایشگرهایی که پردازنده گرافیکی هم داشته باشند می‌تواند استفاده از این نمایشگرها را کاربردی‌تر کند اما هم‌زمان وجود پردازنده گرافیکی قیمت آنها را هم گران‌تر از سابق می‌کند. در حال حاضر چاره‌ای نیست تا بیشتر منتظر بمانیم و با دریافت اطلاعات بیشتر درباره این تصمیم اپل به قضاوت درباره موضوع بپردازیم.

‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه