نمایش محتواهای پیشنهادی در فید کاربران اینستاگرام

۲۲ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اینستاگرام

اگر به بخش Explore اینستاگرام بروید مجموعه‌ای از پست‌های مختلف را مشاهده می‌کنید که ممکن است حضور هر کدام از آن‌ها در این بخش به نظرتان اتفاقی برسد اما ظاهرا این پست‌ها بر مبنای آنچه شما پیشتر لایک کرده‌اید و همینطور بر مبنای کسانی که فالوشان می‌کنید به شما نمایش داده می‌‎شود. حال به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد همین شیوه نشان دادن پست‌ها را در فید اصلی‌ کاربران هم دنبال کند.

براساس گزارش‌های جدید اینستاگرام تایید کرده که واقعا در حال تست کردن این ویژگی جدید است. این شبکه اجتماعی اعلام کرده همیشه به دنبال آزمایش راه‌های جدیدی است تا افراد را با محتواهای مورد علاقه‌شان مرتبط سازد. اینکه چنین قابلیتی به شکلی که شرح داده شد در نهایت به همین ترتیب در این شبکه اجتماعی استفاده می‌شود یا نه موضوعی است که هنوز کاملا روشن نیست اما می‌توانیم مطمئن باشیم اینستاگرام به فکر استفاده از چنین قابلیتی افتاده است.

البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که چنین اتفاقی باعث بهم ریخته شدن بیشتر فید کاربران می‌شود. همین حالا این فید پست افرادی که دنبال می‌کنید، برخی محتواهای تبلیغاتی و پیش‌نمایش استوری‌های کاربران را نمایش می‌دهد و افزوده شدن محتواهای پیشنهادی جدید می‌تواند این فضا را از این هم در هم و برهم تر کند.

منبع: Ubergizmo


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه