گوشی‌های سامسونگ در کشورهای مختلف نوتیفیکیشن عجیبی را دریافت کرده‌اند

۱ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نوتیفیکیشن سامسونگ

بر اساس اعلام کاربران در ردیت و توییتر، نوتیفیکیشن عجیبی از طرف اپلیکیشن Find My Mobile برای هزاران گوشی سامسونگ در کشورهای مختلف ارسال شده است. در این نوتیفیکیشن، فقط دو عدد ۱ دیده می‌شود.

بر اساس اعلام کاربران، از خانواده نوت ۱۰ و اس ۱۰ و حتی گلکسی Z Flip این نوتیفیکیشن ارسال شده است. همچنین برخی از کاربران از دریافت این نوتیفیکشن در گوشی‌های نوت ۸، مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 و اس ۷ خبر داده‌اند که نشان‌دهنده‌ی گسترده بودن این موضوع است.

نوتیفیکیشن سامسونگ

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، این نوتیفیکیشن تصادفی سامسونگ فقط به محدود به یک کشور خاص نیست و کاربران توییتر و ردیت اعلام کرده‌اند که در کشورهایی مانند استرالیا، آلمان، هند، ژاپن، نیوزیلند، تایلند و تعدادی از دیگر کشورها این نوتیفیکیشن ارسال شده است. باید خاطرنشان کنیم سامسونگ اولین شرکتی نیست که نوتیفیکیشن عجیب و غریبی برای بخش زیادی از کاربران خود ارسال می‌کند. سال گذشته وان‌پلاس هم به صورت تصادفی نوتیفیکیشنی حاوی حروف چینی ارسال کرد که بعدا مشخص شد این ارسال تصادفی مربوط به آزمایش داخلی نرم‌افزاری بوده است.

حدود سه ساعت پس از این ماجرا، شعبه بریتانیا سامسونگ در توییتر اعلام کرده که این نوتفیکیشن مربوط به یک آزمایش داخلی بوده و تاثیری بر گجت‌های موردنظر ندارد. آیا شما هم این نوتیفیکیشن را دریافت کرده‌اید؟ در این صورت در بخش کامنت‌ها ما را در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶۳ دیدگاه
  1. Mohammad

    سلام برا من هم‌آمد A50 .2019 جمعه بود منم توجه‌نکر‌دم

  2. Hjt

    ارع بر منم اومدm20

  3. سینا

    a30 دارم و اینو نوتیفیکیشنو دیدم

  4. تتلیتی

    برای من هم این پیام اومد. ولی مشکلی پیش نیومد

  5. Movahed

    برای منم روی c7 pro اومد

  6. ایلی

    بلی
    خیلی هم تعجب کردم
    تازه تلفن من s8 هست

  7. سامی

    برای منم اومدهa50

  8. کیارش

    برای من هم این نوتفیکیشن اومد. S10e

  9. ممدسن

    منم A30s

  10. زهرا

    این نوتیفیکیشن برای منم ارسال شد ولی چند روز پیش . A7 2018

  11. میثم میرزایی

    سلام خسته نباشی، مدل گوشی من A7 2018 ست که اگه اشتباه نکنم دیروز صبح وقتی بیدار شدم دیدم همچین نوتیفیکیشنی روی پرده گوشی نمایان شد که البته بعد از کلیک کردن چیزی باز نشد و رفت، آیا این مشکلی ایجاد خواهد کرد؟

  12. NimaMah

    برا ی تبلت tab s3 من دوبار اومد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه