احتمال تولید نکسوس بعدی گوگل، با قابلیت لمس سه بعدی

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا مدل جدید دستگاه Nexus از قابلیت لمس سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. انتطار می‌رود که گوگل تا پایان سال ۲۰۱۶ یک دستگاه گوشی نکسوس جدید عرضه کند اما طبق اخبار موثقی که منتشر شده، LG در این زمینه با گوگل همکاری نخواهد کرد و شرکت دیگری طراحی و ساخت گوشی نکسوس بعدی را انجام خواهد داد. شایعه شده که نکسوس بعدی گوگل را HTC خواهد ساخت و شاید هواوی هم به عنوان شرکت پشتیبان دوم، او را همراهی کند.

شرکت LG تا حالا سه دستگاه نکسوس ۴، نکسوس ۵ و نکسوس ۵X را ساخته است. ولی شایعاتی که منتشر شده، خبر از این می‌دهد که نکسوس بعدی به دست شرکت HTC تولید خواهد شد. اگر این صحت داشته باشد، انتظار می‌رود که دستگاه جدید مجهز به قابلیت لمس سه‌بعدی باشد؛ یعنی نمایشگر این گوشی، حساس به فشار تولید خواهد شد.

پیش از این هم HTC و گوگل با هم همکاری داشته‌اند و تبلت نکسوس ۹ را تولید کرده‌اند. در ضمن شایعاتی هم منتشر شده که اعلام می‌کند در این پروژه هواوی هم HTC را همراهی خواهد کرد.

شرکت اپل در سال ۲۰۱۵ قابلیت نمایشگر حساس به فشار را در آیفون ۶s و ۶s Plus تعبیه کرده بود و هواوی هم این تکنولوژی را در تعدادی از گوشی‌های هوشمندش عرضه کرده است. از این رو بعید نیست که حالا HTC هم بخواهد گوشی‌هایی مجهز به نمایشگر حساس به فشار بسازد. هرچه باشد، این تکنولوژی در حال توسعه و رایج شدن در محصولات جدید است و گمان می‌رود تازه‌های سال ۲۰۱۶ تا حد زیادی  از قابلیت لمس سه‌بعدی بهره‌مند باشند.

همچنین منابع غیررسمی دیگری نیز اعلام کرده‌اند HTC قرار است دو دستگاه نکسوس برای گوگل تولید کند.

هنوز صحت این خبرها مشخص نیست و برای اطلاع یافتن از جزییات دقیق و صحیح باید اندکی منتظر بمانیم.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه