نگاهی به رابط کاربری LG V20؛ اولین گوشی مجهز به اندروید نوقا

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی امروز  از گوشی جدید خود ال‌جی V20 رونمایی کرد.
یک گوشی ۵.۷ اینچی که اولین گوشی هوشمند جهان با اندروید ۷ نوقا محسوب می‌شود. در این گوشی هوشمند از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده شده است. ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، یک باتری قدرتمندتر از مدل‌های پیشین و سیستم دوربین دوتایی از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی هستند.
اما شاید یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های معرفی این گوشی استفاده آن از اندروید نوقا بود. گرچه شرکت ‌ال‌جی هشدار داده که تضمین نمی‌کند گوشی‌ جدیدش پیش از نکسوس‌های جدید گوگل در اختیار کاربران کشور ایالات متحده آمریکا قرار بگیرد اما از نظر عرضه جهانی و عرضه در کشور کره جنوبی قطعا ال‌جی V20 اولین گوشی مجهز به اندروید نوقا خواهد بود که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
اگر توقع تجربه یک رابط کاربری خام اندرویدی را دارید باید بگوییم که با در اختیار گرفتن ال‌جی V20 چنین حسی نخواهید داشت چون طبق معمول این گوشی هم با رابط کاربری شرکت ال‌جی که آن را با معرفی ال‌جی G5 به خوبی شناخته‌ایم به بازار آمده است. گرچه برای آنکه طعم اندروید نوقای جدید هم چاشنی این گوشی شود برخی حذف و اضافات روی رابط کاربری آن اعمال شده است. روی بخش اعلان‌ها بیش از قبل کار شده است و این بخش در مجموع فشرده‌تر از قبل و کار با آن راحت‌تر از قبل است.
می‌توانید در ادامه نگاهی به رابط کاربری این گوشی بیندازید:

منبع: PhoneArena


Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه