نگاهی به قوی‌ترین نسخه‌ی BMW سری ۲ با نام M2 M Performance Edition

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قوی‌ترین محصولات شرکت ب‌ام‌و با نام M Power شناخته‌ می‌شوند که قدرت و سرعت بیشتری نسبت به مدل‌های استاندارد این شرکت دارند. حالا سایت BMW BLOG ادعا کرده که قرار است خودروی M2 M Performance Edition مدل ۲۰۱۷ به زودی در بازار آمریکا عرضه شود. هم‌چنین ب‌ام‌و از این مدل تنها ۱۵۰ دستگاه تولید می‌کند.

در بعضی از بخش‌های این مدل، تغییراتی صورت می‌گیرد که از بین آن‌ها می‌توان به تجهیزات داخلی و خارجی مثل صندلی‌های قابل تنظیم اسپرت، کنترل هوای خودکار و جلوپنجره‌های مشکی اشاره کرد. سیستم اگزوز تیتانیومی M Power و کمک‌فنرهای قابل تنظیم هم از مشخصات اسپرت این اتومبیل آلمانی پرقدرت به شمار می‌روند.  برخلاف مدل استاندارد M2، خودروی M2 M Performance Edition تنها همراه با جعبه دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دنده دستی به فروش می‌رود و حداکثر سرعت آن به ۲۷۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

هم‌چنین این خودرو تنها در مدل «آلپاین» (Alpine) سفید موجود خواهد بود. گفته شده که قیمت M2 M Performance Edition نزدیک ۶۱۶۹۵ دلار خواهد بود که حدود ۱۱ هزار دلار از نسخه‌ی استاندارد M2 گران‌تر است. متاسفانه در مورد زمان عرضه‌ی این خودروی قدرتمند اطلاعاتی منتشر نشده و تا نهایی شدن این خبر توسط BMW باید کمی منتظر بمانیم.

در ادامه می‌توانید تصاویری از نسخه‌ی M Power سری ۲ را ببینید:

منبع: motortrend

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مهدی قراری

    واقعا رنگ آبی کروم عالی میشه حرف نداره

  2. Alireza.A

    سلام اقای شاهسون دوست داشتنی. مرسی به خاطر پوشش خوب اخبار خودرو, ولی قرار نبود که هر هفته مقاله ای در مورد خودرو های کانسپت برتر تاریخ یک کمپانی گذاشته بشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه