نگاهی به ویدیوهای جادویی پریزما در دیجی‌کالا مگ

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
ویدیوهای اپلیکیشن پریزما - Prisma

اپلیکیشن پریزما از آن دسته اپلیکیشن‌ها بود که پس از انتشار به سرعت توجه همگان را جلب کرد و در زمان کوتاهی به یکی از ترندها تبدیل شد. پریزما بخش اصلی این محبوبیت را مدیون فیلترهای جذاب و هیجان‌انگیزی بود که به شیوه‌ای فوق‌العاده ساده نتایجی حیرت‌انگیزی را از عکس‌های معمولی تولید می‌کنند. تولیدکنندگان پریزما هم که با این استقبال خوب روبرو شدند تلاش می‌کنند در هر به روز رسانی قابلیت‌های جدید و بهتری را به آن اضافه کنند. امکان استفاده از فیلترهای پریزما روی ویدیوها یکی از درخواست‌های مکرر کاربران بود. سرانجام پریزما چند وقت پیش این قابلیت را به اپلیکیشن خود افزود. البته طبق معمول، این نسخه‌ی iOS و آیفون است که ابتدا این قابلیت جدید را دریافت کرده، ولی انتظار داریم در آینده‌ی نزدیک امکان ویرایش ویدیوها توسط اپلیکیشن پریزما برای گوشی‌های اندرویدی هم مهیا شود. اگر دوست دارید با نحوه‌ی تولید ویدیوهای پریزما بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا ویدیوی زیر را تماشا کنید.

با ورود به اپلیکیشن پریزما متوجه خواهید شد که در نسخه‌ی جدید یک آیکن قرمز رنگ برای ضبط ویدیو در سمت راست دکمه‌ی شاتر دوربین قرار گرفته است. با زدن این آیکن پریزما آماده‌ی ضبط ویدیو خواهد شد. حالا با زدن دکمه‌ی شاتر می‌توانید ضبط ویدیو را آغاز کنید. ویدیوهای پریزما حداکثر می‌تواند ۱۵ ثانیه باشد و پس از رسیدن به این محدودیت زمانی ضبط ویدیو متوقف خواهد شد. البته می‌توانید ضبط ویدیو را پیش از رسیدن به ۱۵ ثانیه با زدن دکمه‌ی شاتر متوقف کنید.

ویدیوهای اپلیکیشن پریزما - Prisma

پس از اتمام ضبط ویدیو، فیلترهای پریزما در پایین صفحه به نمایش در می‌آیند. هنوز تعداد این فیلترها کمتر از فیلترهایی است که هنگام ویرایش عکس در اختیار دارید. ولی خوشبختانه امکان استفاده از آن‌ها در حالت آفلاین وجود دارد. با انتخاب هر فیلتر باید اندکی صبر کنید تا پردازش ویدیو تمام شود و نتیجه به نمایش در بیاید. پریزما امکان انتشار مستقیم ویدیو روی فیسبوک و اینستاگرام را دارد. البته اگر دوست داشته باشید می‌توانید نتیجه را روی گوشی ذخیره کنید یا با زدن دکمه‌ی اشتراک‌گذاری توسط روش‌های مختلف مانند ایمیل، تلگرام یا واتس‌اپ برای دیگران بفرستید.

ویدیوهای اپلیکیشن پریزما - Prisma

پریزما امکان افزودن فیلتر به ویدیوهای قبلی موجود در گالری گوشی را هم دارد. البته فراموش نکنید که همچنان با محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای مواجه خواهید بود. بنابراین اگر ویدیوی شما بیشتر از ۱۵ ثانیه باشد مجبور خواهید بود بخشی ۱۵ ثانیه‌ای از آن را توسط اسلایدری که اپلیکیشن در اختیارتان قرار می‌دهد انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که آیای صدای ویدیو در نتیجه‌ی نهایی حفظ یا حذف شود. نتایج ویدیویی پریزما هم مانند عکس‌های آن واقعا جذاب و هیجان‌انگیز هستند. البته گاهی آرزو خواهید کرد کاش پریزما محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای را در نظر نگرفته بود. هر چند با توجه به زمان و پردازش زیاد مورد نیاز برای فیلتر کردن ویدیوها، احتمالا حتی اگر این محدودیت وجود نداشت هم ترجیح می‌دادیم از پریزما تنها برای ویدیوهای کوتاه استفاده کنیم.

Pros

  • رابط کاربری بسیار آسان
  • فیلترهای متنوع
  • امکان اعمال فیلتر در حالت آفلاین
  • امکان انتخاب ورودی از دوربین یا گالری
  • نتایج بسیار جذاب

Cons

  • محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای ویدیو
  • پشتیبانی نکردن از ویدیو در اندروید (احتمالا در آینده به اندروید هم اضافه خواهد شد)
  • محدود بودن به کادر مربع
  • محدودیت رزولوشن خروجی (۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل)

‌‌‌‌

دانلود از اپ استور

دانلود از گوگل پلی

دانلود از کافه بازار

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar عطر و ادکلن

    سلام
    تشکر از مطلب خوب شما

  2. Avatar طاهار

    نمیفهمم چرا شما که این قدر زحمت میکشید و ویدئو میزارید،دوبله و… چرا کیفیت خیلی پایین رو برای دانلود قرار میدین! من که ویدئو های ۷۲۰ هم راضی نیستم ! ازتون خواهش میکنم در این رویه یا سیاست بازنگری کنید. باور کنید حیف شده تمام ویدئو های شما که با ویدئو آل ساختین. فکر میکنم چند بار این مسئله مهم رو تذکر داده بودم.
    متشکرم

  3. Avatar حمید

    یه سوال ساده از اونایی که همیشه خودشون و برای هنگروئید و نارنجک دستی میکشن ؟! میشه بگین چرا تقریبا تمامی اپلیکیشن ها برای ios عرضه میشه و بعدش برای هنگروئید ؟!

    1. Avatar محمد

      که این اعتماد ب نفس کاذب شما پایدار بمونه و غرور الکیتون قلقلکش نیاد :)))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه