نگهبان سونی از زامبی‌های مایکروسافت شکست خورد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید کسی انتظار این موضوع را نداشت؛ اما فروش هفته‌ی اول بازی Dead Rising 4 بیشتر از بازی مورد انتظار The Last Guardian بود. این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید بازی The Last Guardian امتیازات بسیار بهتری هم نسبت به Dead Rising 4 به دست آورد. به نظر می‌رسد که گیمرها نسبت به بازی Dead Rising 4 که برای ایکس‌باکس وان عرضه شده، احساس بهتری داشتند. البته بازی The Last Guardian هم سال‌های زیادی در دست ساخت بود و گیمرهای زیادی را منتظر خودش نگه‌داشته بود.

بازی The Last Guardian در هفته اول عرضه به مکان هفتم پرفروش‌ترین بازی‌‌ها دست پیدا کرد و بازی Dead Rising 4 هم در مکان پنجم قرار گرفت. اصلا هم جای تعجب نیست که سه بازی Call of Duty: Infinite Warfare، FIFA 17 و Battlefield 1 در جایگاه سه بازی پرفروش این هفته قرار گرفتند.

البته در خبرهای قبلی گفته شده بود که فروش بازی Call of Duty: Infinite Warfare نزدیک به ۵۰ درصد کمتر از قسمت‌های قبلی بوده است. در این میان فروش بازی فینال فانتزی ۱۵ هم بد نبوده و توانسته جایگاه چهارم را در این هفته به دست بیاورد. در لیست ده بازی پرفروش این هفته نام Watch Dogs 2 هم دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید لیست پر فروش‌ترین بازی‌های این هفته را مشاهده کنید.

Call of Duty: Infinite Warfare

FIFA 17

Battlefield 1

Final Fantasy 15

Dead Rising 4

Watch Dogs 2

The Last Guardian

Pokemon Sun

The Elder Scrolls 5: Skyrim Special Edition

Pokemon Moon

منبع: VG247

telegram_ad2_1

‌‌‌‌

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. رامین

    این دو تا تو دو سبک کاملا جدای از همن..هیچ ربطی به هم ندارن ها!!
    اخرین نگهبان یه اثر هنریه…اصلا به فروش و این مسائلش نباید توجه شه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه