نیمار خواستار حمایت بیشتر داوران از بازیکنان شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیمار

نیمار، فوق ستاره تیم ملی برزیل خواستار حمایت بیشتر داوران از بازیکنان تکنیکی شده است. نیمار که در جریان تساوی ۱-۱ تیم ملی برزیل مقابل سوئیس در دور اول مرحله گروهی جام جهانی، ۱۰ بار توسط مدافعان حریف مورد خطا قرار گرفت تا پس از آلن شیرر انگلیسی در جام جهانی ۱۹۹۸ در این زمینه صاحب رکورد جدیدی شود، خواهان حمایت بیشتر داوران از بازیکنان شده است.

نیمار پس از بازی گفت:« نظری در مورد تعداد بالای خطای بازیکنان سوئیس ندارم. تنها سعی می کنم فوتبال خودم را بازی کنم و تشخیص خطای بازیکنان را به داور واگذار می کنم. فکر می کنم مورد خطا قرار گرفتن اتفاق عادی در فوتبال است اما بنظرم باید توجه بیشتری از سوی داوران به این قضیه شود. بازیکنان تکنیکی به حمایت بیشتری نیاز دارند.»

نیمار که در دقایق پایانی بازی پس از برخورد با بازیکن سوئیس احساس ناراحتی می کرد درباره آخرین وضعیتش گفت:«

ضربه محکمی به پایم خورد و الان درد دارم اما جای نگرانی نیست. بدنم سرد شده و درد بیشتر شده اما مصدومیتم جدی نیست.»

نیمار همچنین درباره گل بحث برانگیز تیم سوئیس که به عقیده افراد بسیاری با خطای بازیکن این تیم روی مدافع برزیل بثمر رسید گفت:« فکر می کنم بازیکن سوئیس روی میراندا خطا کرد. البته صحبت کردن در این مورد وظیفه من نیست. ۴ داور حرفه ای قضاوت این بازی را بر عهده داشتند و کار آن ها تصمیم گیری در این صحنه بود. ما بهتر از این ها می توانیم بازی کنیم اما  فکر می کنم حق مان پیروزی بود. این بازی نشان داد که فتح جام جهانی کار آسانی نیست اما مطمئنم که در بازی های بعدی بهتر خواهیم شد.»

تیم برزیل روز یکم تیرماه در دور دوم مرحله گروهی به مصاف کاستاریکا می رود و سپس روز ۶ تیرماه در آخرین بازی این مرحله با صربستان بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه