حالت نیو گیم پلاس به اسپایدرمن اضافه می‌شود

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی اسپایدرمن PS4

چند ماهی طول کشید تا شاهد عرضه‌ی حالت نیو گیم پلاس برای قسمت جدید «خدای جنگ» (God of War) باشیم، ولی به نظر می‌رسد این اتفاق قرار است زودتر برای بازی اسپایدرمن بیافتد.

استودیوی سازنده‌ی اسپایدرمن مشغول کار روی حالت نیو گیم پلاس بازی است.

پنج روز از عرضه‌ی رسمی بازی اسپایدرمن به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌گذرد، ولی افراد زیادی نه تنها بازی را تمام کرده‌اند، بلکه برخی بازی‌کننده‌ها حتی تمام تروفی‌های بازی را هم گرفته‌اند. در نتیجه بر و بچه‌های استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز اگر می‌خواهند بازی‌شان را برای این افراد زنده نگه دارند، باید محتوا و چالش‌های تازه‌ای برای آن‌ها دست و پا کنند؛ محتوا و چالش‌های جدیدی که در قالب یک آپدیت و حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) به بازی اضافه خواهد شد.

خبر این موضوع را ادر توییتر استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک شنیده‌ایم. این استودیو در پاسخ به یکی از طرفداران بازی درباره‌ی حالت نیو گیم پلاس نوشته است: «مشغول کار روی آن هستیم و پرداخت‌های نهایی را انجام می‌دهیم.»

بازی اسپایدرمن PS4

حالت نیو گیم پلاس به بازی‌کننده‌ها اجازه می‌دهد با در حفظ ارتقاها و تجهیزات مختلفی که در طول بازی به دست آورده‌اند، بازی را از اول شروع کنند. در حالت نیو گیم پلاس معمولا با درجه‌ی سختی بالاتری هم روبرو می‌شویم. برای مثال حالت نیو گیم پلاس در بازی God of War نه تنها اجازه می‌داد بازی را با تمام تجهیزات و بیشتر ارتقاها از ابتدا شروع کرد، بلکه آیتم‌های جدیدی را هم به بازی اضافه و دشمنان را سخت‌تر می‌کرد.

دقیقا نمی‌دانیم استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز چه برنامه‌ای برای حالت نیو گیم پلاس بازی اسپایدرمن دارد، ولی احتمالا با چیزی مثل خدای جنگ طرف خواهیم شد.

بازی Spider-Man بازخوردهای بسیار خوبی از سوی منتقدان داشته و توانسته است هم‌چنین در بین بازی‌های سال جاری میلادی، سریع‌ترین فروش هفته‌ی اول را داشته باشد؛ آن هم برای یک بازی انحصاری.

منبع: Eurogamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه