شرکت سی‌گیت هارد مختص کنسول‌های ایکس‌باکس عرضه می‌کند

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خریداران کنسول‌های نسل جدید به مشکلی جدی روی دستگاه‌های‌شان برخورده‌اند: آن‌ها به اندازه‌ی کافی روی کنسول‌های‌شان فضا ندارند. کار به جایی رسیده است که هم مایکروسافت و هم سونی مدل‌های یک ترابایتی از ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه کرده‌اند.

هارد جدید شرکت سی‌گیت، دو ترابایت حجم دارد و لوگوی ایکس‌باکس روی‌اش حک شده است

با این حال، هر دوی این کنسول‌ها قابلیت افزایش حافظه‌شان را دارند. دارندگان کنسول پلی‌استیشن۴ می‌توانند هارد داخلی کنسول را با یک هارد داخلی عوض کنند و کنسول ایکس‌باکس‌وان هم کاملا از هاردهای اکسترنال پشتیبانی می‌کند.

با این حال، شرکت Seagate با همکاری مایکروسافت اقدام به عرضه‌ی یک هارد اکسترنال دو ترابایتی کرده است. این هارد اکسترنال، هم روی ایکس‌باکس۳۶۰ و هم روی ایکس‌باکس‌وان پشتیبانی می‌شود.

شرکت Seagate هارد جدیدش را که Game Drive نام دارد به مناسبت رویداد گیمزکام امسال رونمایی کرده است. این هارد رابط USB 3.0 دارد و ۱۱۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

با توجه به اینکه هر هارد اکسترنالی به ایکس‌باکس۳۶۰ و ایکس‌باکس‌وان وصل می‌شود، هارد Game Drive هم یک هارد معمولی است.

ایکس‌باکس

با این حال، این جعبه‌ی مستطیلی کوچک، رنگ سبز ایکس‌باکس را دارد و لوگوی ایکس‌باکس هم روی آن قرار گرفته است. برای همین به زیبایی می‌تواند کنار ایکس‌باکس قرار گیرد.

بازی‌های امروزی نصب‌هایی اجباری روی کنسول‌ها دارند که حتی بیش از ۵۰ گیگابایت فضای هارد را اشغال می‌کنند. در نتیجه، نیاز به استفاده از یک هارد به شدت احساس می‌شود.

هارد ‌Game Drive شرکت Seagate تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه