هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ همزمان با نوت ۷ می‌آید

۶ مرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنیای واقعیت مجازی علاقه‌مند باشید، حتما هدست Gear VR سامسونگ را می‌شناسید و اگر از جمله طرفداران این هدست باشید، احتمالا می‌دانید که مدل جدیدی از این هدست در دست عرضه است. به این‌ترتیب لابد کنجکاوید که بدانید همزمان با این هدست چه دستگاهی برای کار با آن از سوی سامسونگ معرفی می‌شود.

هدست New Gear VR احتمالا با قیمت ۹۰ دلار یعنی حدود ۱۰ درصد ارزان‌تر از هدست قبلی سامسونگ عرضه می‌شود.

تا امروز حدس وگمان‌هایی در این‌باره وجود داشت و در نهایت شایعات موجود گلکسی نوت ۷ با درگاه USB Type-C را به‌عنوان بهترین گزینه برای کار با Gear VR جدید معرفی کردند. این موضوع را اخبار امروز تایید کردند.

ظاهرا اسم هدست واقعیت مجازی جدید سامسونگ New Gear VR (به همین سادگی!) خواهد بود. شماره مدل این هدست SM-R323 است و در کنار نوت ۷ که به‌طور خاص برای آن معرفی می‌شود، برای کار با گوشی‌های گلکسی S6، S7، نوت ۴ و نوت ۵ مناسب خواهد بود.

هدست New Gear VR به گزارش یورو نیوز قیمتی حدود ۹۰ یورو در اروپا خواهد داشت و ظاهرا در آمریکا هم با قیمت ۹۰ دلار عرضه می‌شود.

با این حساب قیمت پیشنهادی این هدست نسبت به هدست واقعیت مجازی قبلی سامسونگ ده درصد کمتر است. البته ظاهرا قرار است Gear VR هم در آینده‌ی نزدیک کمی ارزان‌تر شود و در این‌صورت امیدواریم این اتفاق به مرور زمان برای New Gear VR هم بیفتد. در مورد این‌که هدست جدید سامسونگ همراه با گوشی‌های جدیدش با قیمتی ارزان‌تر یا در شرایط ویژه به‌صورت رایگان به مشتریان عرضه شود، هنوز اطلاعات دقیقی نیست. چیزی که از آن مطمئنیم عرضه‌ی هدست در تاریخ ۱۲ مرداد همزمان با نوت ۷ است.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه