هدفون جدید سامسونگ یک گزینه مناسب برای ورزشکاران

۳ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اخیرا قصد خرید هدفون داشتید بد نیست بدانید که سامسونگ هدفون‌ LEVEL Active را معرفی کرده است. هدفون‌هایی که در خط تولید لوازم صوتی LEVEL این شرکت تولید شده‌اند.

سوال اینجاست که باید از LEVEL Active چه انتظاراتی داشته باشید؟ همانطور که گفته شد این هدفون‌ها برای کاربرانی طراحی شده که در روز فعالیت‌های بدنی دارند. در واقع این هدفون‌ها به شکلی دور گوش‌تان قرار می‌گیرند که اگر در حال انجام یک فعالیت شدید هم باشید در جای خود ثابت باقی بمانند.

این هدفون‌ها در سه سایز مختلف عرضه می‌شوند بنابراین احتمالا می‌توانید سایز مناسب گوش‌تان را در میان آن‌ها انتخاب کنید. قرار گرفتن کاملا چسبیده این هدفون بر روی گوش‌تان باعث می‌شود صداهای محیطی نتوانند به سادگی وارد شوند. این هدفون‌ها در برابر قطرات آب مقاوم است و با یک پوشش نانو بسیار باریک P2i همراه است. بهترین بخش قضیه اینجاست که هدفون‌های مورد بحث‌مان بی‌سیم هستند و از طریق بلوتوث قابل استفاده‌اند. پس در حالی که دارید ورزش می‌کنید دیگر نگران سیم هدفون هم نیستید. این هدفون یک اپلیکیشن همراه هم دارد که به کاربر امکان می‌دهد هدفون‌ها را براساس نیاز و علایقش تنظیم کند. قیمت هدفون‌ها LEVEL Active سامسونگ ۱۰۰ دلار است و در آمریکا می‌‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. علیرضا

    فقط سونی Walkman. ضد آب و هدفون به تمام معنا.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه