هری کین: داور و حشرات کار ما را سخت کردند

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هری کین

کاپیتان تیم ملی انگلیس از عملکرد داور بازی این تیم با تونس انتقاد کرده است. هری کین که توانست هر دو گل تیم ملی انگلیس در جریان پیروزی ۲-۱ این تیم مقابل تونس را به ثمر برساند پس از بازی ضمن انتقاد از عملکرد داور بازی که در تصمیمی بحث برانگیز یک ضربه پنالتی به سود تیم تونس اعلام کرد درباره برگزاری این بازی در دمای بالای شهر ولگوگراد روسیه هم صحبت کرد.

کین در این مورد به خبرنگاران گفت:«تصمیمات داور در چند صحنه ناامید کننده بود. صحنه خطای پنالتی به سود آن ها را هنوز دوباره ندیدم اما در زمین که پنالتی بنظر نمی رسید. فکر می کنم کمک داور ویدیویی برای همین اتفاقات باشد. داور باید ازن تکنولوژی استفاده می کرد. داور می توانست دو ضربه پنالتی برای ما هم اعلام کند. آن ها روی ضربات کرنر بارها سعی کردند مرا سرنگون کنند. فکر می کنم با گل لحظات پایانی عدالت رعایت شد.»

هری کین همچنین درباره پیروزی تیمش در دقایق پایانی و دو گلی که در این بازی بثمر رساند گفت:«نتیجه بزرگی گرفتیم. خیلی خوب بازی کردیم و به بازیکنان افتخار می کنم. ما تا لحظه آخر برای گلزنی تلاش کردیم و خیلی حوشحالم که به هدف مان رسیدیم. شما می توانستید اتحاد بین بازیکنان را در زمین ببینید.»

ستاره تیم تاتنهام همچنین درباره برگزاری این بازی در دمای بالا که باعث شد حشرات و مگس ها باعث کلافگی بازیکنان شوند گفت:«تعداد حشرات خیلی بیشتر از انتظار ما بود. از قبل به ما گفته بودند که انتظار چنین شرایطی را داشته باشیم اما زمانی که برای گرم کردن وارد زمین شدیم واقعا تعداد آن ها فراتر از انتظار بود. برای همین مجبور شدیم از حشره کش استفاده کنیم. حشرات در طول بازی در چشم و گوش ما می رفتند و همین کار را سخت کرده بود.»

تیم انگلیس با این پیروزی ۳ امتیازی شد تا پس از بلژیک در رده دوم گروه هفتم قرار بگیرد. این تیم در دور بعدی با پاناما بازی خواهد کرد و سپس به مصاف بلژیک می رود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهمان

    همیشه انگلیس باید با داور هم بجنگد – هر جام جهانی رو ببینید اشتباهات داوری به ضرر انگلیس است !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه