فیس‌بوک به کاربران‌اش درباره‌ی حمله‌های دولتی هشدار می‌دهد

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هشدار فیس‌بوک

مدیر ارشد امنیت فیس‌بوک در یادداشتی اعلام کرده که درصورت حمله‌ی هکرهای دولتی به حساب کاربران، به آنها هشدار خواهد داد.

ما همیشه اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت حساب‌هایی که در خطر بوده‌اند، انجام داده‌ایم.”

شرکت فیس‌بوک در یادداشتی که در صفحه‌ی رسمی امنیت این شبکه‌ی اجتماعی پست کرده، می‌گوید از این به بعد در صورتی که حساب کاربران از سوی دولت مورد حمله قرار گیرد، به آنها هشدار می‌دهد.

«الکس استاموس» (Alex Stamos)، مدیر ارشد امنیت فیس‌بوک نوشت: “ما همیشه اقدامات لازم را برای اطمینان از امنیت حساب‌هایی که در خطر بوده‌اند، انجام داده‌ایم. حالا تصمیم گرفته‌ایم که در صورت سوءظن به حمله‌ از طرف دولت، به کاربر مورد نظر هشدار دهیم. ما این کار را به این دلیل انجام می‌دهیم که چنین حمله‌هایی معمولا پیشرفته‌تر و خطرناک‌تر از بقیه هستند و به افرادی که در معرض چنین حمله‌هایی قرار گرفته‌اند، به شدت توصیه می‌کنیم که تمام اقدامات لازم را برای امنیت حساب‌های آنلاین‌شان انجام دهند.”

هشدار فیس‌بوک

این شرکت به طور دقیق اشاره نکرد که چگونه می‌تواند تشخیص دهد که یک هکر دولتی به حساب کاربری افراد حمله کرده، اما گفت که “تنها در شرایطی هشدار را صادر می‌کند که شواهد محکمی برای دستیابی به یک نتیجه‌گیری دقیق در این زمینه وجود داشته باشد.” این هشدار از کاربران می‌خواهد که گزینه‌ی تایید login را فعال کرده و اقدامات لازم را برای امنیت دیگر حساب‌هایشان انجام دهند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Facebook

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar 4n0n

    بدرد توییتر هم میخوره…!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه