ابرهای سیاه ناامیدی را کنار بزنید

۱۷ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هفته نامه شنبه

صدوبیست‌وچهارمین شماره هفته نامه شنبه منتشر شد. در این شماره مجید دهبیدی پور، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف از راه اندازی منطقه نوآوری شریف، نیازهای آموزشی و تربیتی اکوسیستم استارتاپی و آسیب شناسی منتور شیپ می‌گوید.

دهبیدی پور در این گفت‌وگو از ناحیه نوآوری شریف که ۲۵۰ هکتار مساحت دارد و بیش از ۴۵۰ شرکت در آن جمع شده اند سخن گفته و تاکید بر امیدواری و برون رفت از مشکلات و شرایط سخت کنونی دارد.

اکبرهاشمی مدیر مسئول شنبه در سرمقاله این هفته با عنوان استارتاپ‌های ایران زیر پونز، به بررسی راه‌های برون رفت از بحران‌ها و روزهای سخت اقتصادی پرداخته و رقیب اصلی استارتاپ‌ها را تحریم و شرایط بد اقتصادی برشمرده است.

رضا جمیلی نیز در یادداشت خود با عنوان «فریبا خانم یک استارتاپ دارد» در مورد راه اندازی استارتاپ فروش آنلاین یکی از زلزله زدگان کرمانشاه نوشته است.

در صفحه اکوسیستم جهان این شماره، گزارشی از اکوسیستم در حال پیشرفت کویت، مراکز توسعه کارآفرینی ترکیه و اکوسیستم صنعتی سنگاپور منتشر شده است.

در صفحه آغاز راه این شماره، استارت آپ‌های باران رویا، تیک تایم و حساب و کتاب معرفی شده‌اند. مسعود عسگریان از هزاردستان شهرزاد و بازی های موبایلی گفته و مهدی غیورزاده نیز از حضور و غیاب آنلاین در تیک تایم سخن گفته است.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.com) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام نمایید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه