همه‌ی آنچه از HTC 10 می‌دانیم

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

شرکت HTC فردا از پرچم‌دار جدید خودش رونمایی خواهد کرد. محصول جدید این شرکت برخلاف سال‌های گذشته با عنوان HTC One شناخته نمی‌شود و به احتمال زیاد با نام HTC 10 راهی بازار خواهد شد. در ادامه به بررسی شایعات موجود درباره‌ی این محصول می‌پردازیم تا ببینیم HTC چه ویژگی‌هایی را در گوشی جدید خودش قرار داده است.

HTC 10

از آنجایی که HTC در تبلیغات این گوشی از هشتگ Powerof10 استفاده کرده، احتمال دارد که پرچم‌دار این شرکت با نام HTC 10 راهی بازار شود. به نظر می‌رسد که HTC دیگر قصد ندارد از نام M برای محصولات جدید خودش استفاده کند و می‌خواهد گوشی تازه‌اش را با اسم ۱۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

طراحی

شرکت HTC از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد ظاهر گوشی‌های خودش را تغییر دهد و به همین دلیل از ظاهر کلاسیک گوشی‌های One M9 و One M8 در گوشی‌های جدیدش استفاده نمی‌کند. این شرکت با عرضه‌ی گوشی A9 نشان داد که واقعا قصد دارد تغییراتی را در ظاهر گوشی‌های خودش به وجود بیاورد.

با توجه به تصاویری که از این گوشی لو رفته، پرچم‌دار جدید HTC بلندگوهای استریو ندارد؛ اما در پست‌های تبلیغاتی این گوشی در توییتر گفته شده که سیستم صوتی HTC 10 نظر طرفداران را به سمت خودش جلب می‌کند. حتی «ایوان بلس» (Evan Blass) که در توییتر با نام evleaks@ شناخته می‌شود گفته:” اگر از گوشی A9 راضی بودید، قطعا HTC 10 هم نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند.”

ویدیوی معرفی این گوشی قبل از مراسم اصلی لو رفت که در آن مشخص شد این محصول در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. همچنین بدنه‌ی آن فلزی خواهد بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

صفحه نمایش

به نظر می‌رسد که این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی یا ۵.۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و تراکم پیکسلی ۵۶۵ppi را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

سخت افزار

مدتی پیش اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک GFXBench لو رفت و مشخص شد که این تلفن همراه هوشمند از چه سخت افزارهایی استفاده می‌کند. این گوشی از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم بهره می‌برد. هنوز مشخص نشده که HTC 10 از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند خیر؛ اما خیلی از کاربران علاقه‌دارند که با کارت حافظه میزان حافظه‌ی داخلی گوشی را افزایش دهند. نتایج تست‌های این گوشی در بنچکارک AnTuTu هم بسیار بالا بوده و براساس تصویر منتشر شده، HTC 10 فعلا قوی‌ترین گوشی موجود دربازار است. شایعات گفته‌اند که این تلفن همراه از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپیر ساعتی بهره می‌برد.

HTC-One-M10-benchmark-new

آزمایش این گوشی در برنامه‌ی AnTuTu

نرم افزار

این تلفن همراه هوشمند به احتمال زیاد با اندروید ۶.۰.۱ و رابط کاربری Sense 7 راهی بازار می‌شود. البته رابط کاربری این گوشی مدتی بعد به Sense 8 بروزرسانی خواهد شد.

پرچم‌دار جدید HTC با اندروید 6.0.1 راهی بازار می‌شود.

پرچم‌دار جدید HTC با اندروید ۶.۰.۱ راهی بازار می‌شود.

دوربین

یکی از نقاط ضعف گوشی‌های شرکت HTC‌ دوربین آن‌ها بود. گوشی‌های One M7 و One M8 دوربین فوق العاده‌ای نداشتند. به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفته که دوربین بسیار بهتری را روی HTC 10 قرار دهد. شایعات گفته‌اند که این تلفن همراه هوشمند از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel بهره می‌برد که به فوکوس خودکار مجهز شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی در نور کم می‌تواند تصاویر با کیفیتی ثبت کند که کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

New-HTC-10-teaser-image-plus-leaked-unconfirmed-photos

HTC می‌گوید دوربین گوشی جدیدش کیفیت بالایی دارد.

قیمت و تاریخ عرضه

شرکت HTC فردا محصول جدید خودش را به شکل رسمی معرفی می‌کند و به احتمال زیاد از ماه آینده هم شاهد عرضه شدن این گوشی خواهیم بود. این شرکت هر ساله گوشی‌های پرچم‌دار خودش را در این بازه‌ی زمانی راهی بازار می‌کند. در سال‌های گذشته گوشی‌های One M8 و One M9 با قیمت ۶۴۹ دلار راهی بازار شدند و احتمال دارد که HTC 10 هم با همین قیمت عرضه شود.

در آخر می‌توانید ویدیوی معرفی این گوشی که قبل از مراسم رسمی لو رفته را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌
????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه