همکاری فوجی‌فیلم و مایکل کورس برای تولید دوربین‌های فوری شیک

۲ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکل کورس، طراح مد برجسته‌ای که خیلی‌ها او را با طراحی لباس چهره‌های مشهوری مثل باراک اوباما رییس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا می‌شناسند، این‌روزها بیش‌تر از این‌که درگیر صنعت مد و فشن باشد، به دنیای گجت‌ها روی آورده است. چندی پیش ردپای این شرکت را در طراحی و تولید ساعت‌های هوشمند دیدیم و حالا هم ظاهرا نوبت به دوربین‌های عکاسی فوری رسیده است؛ اخبار جدید می‌گویند مایکل کورس با فوجی‌فیلم وارد همکاری شده تا اقدام به تولید دوربین‌های عکاسی فوری با شکل‌وشمایل جذاب و مطابق با مد کنند.

ظاهر این دوربین و لوازم جانبی‌اش طوری طراحی شده که بیش‌تر شبیه به یک ابزار مد و فشن است تا یک وسیله‌ی الکترونیکی.

در حال حاضر خود شرکت مایکل کورس امکاناتی برای تولید دوربین عکاسی فوری ندارد و تنها قرار است چند کار طراحی را برای دوربین Instax Mini 70 ارایه دهند؛ دوربینی که گرچه در حال حاضر از طراحی ظاهری چندان جدید و متفاوتی بهره نمی‌برد، اما قرار است در آینده‌ی نزدیک با شکل‌وشمایلی بسیار متفاوت ظاهر شوند. نمونه‌ای از طرح‌ها که در این‌جا می‌بینید، نشان می‌دهد Instax Mini 70 با طراحی مایکل کورس چه شکلی خواهد بود.

همان‌طور که می‌بینید، ظاهر این دوربین و لوازم جانبی‌اش طوری طراحی شده که بیش‌تر شبیه به یک ابزار مد و فشن است تا یک وسیله‌ی الکترونیکی.

مارک یاماموتو، مدیر عامل فوجی‌فیلم در شمال آمریکا از همکاری با مایکل کورس ابراز خرسندی کرده و دوربین Instax Mini 70 با طراحی جدید را تلفیقی از قابلیت‌های دوربین‌های فوجی و حس لوکس بودن طراحی مایکل کورس دانسته است.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت دوربین Instax Mini 70 با طراحی مایکل کورس نداریم اما تا آبان ماه که به احتمال قوی این دوربین (دست‌کم در نسخه‌های محدود) عرضه می‌شود، اطلاعات دقیقی به دست خواهیم آورد.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه