هوآوی معرفی کرد: هدست VR با صدای ۳۶۰ درجه

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

واقعیت مجازی این‌روزها از سوی شرکت‌های مختلف استقبال شده و حالا هوآوی هم سراغ این فناوری رفته است. این شرکت چینی سازنده‌ی گوشی‌های موبایل، امروز از هدست واقعیت مجازی خود موسوم به Huawei VR رونمایی کرد. این هدست شباهت‌هایی به هدست Gear VR سامسونگ دارد و برای استفاده از آن نیاز به یک گوشی است.

هوآوی این هدست را برای استفاده با گوشی‌های P9 و P9 Plus تطبیق داده اما در عین حال با Mate 8 هم سازگار است. از آن‌جا که هوآوی نمایش‌گرهای دستگاه‌های جدیدش را با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل ارایه می‌دهد،‌ کیفیت بافت تصاویر در این دستگاه کم‌تر از هدست Gear VR و گوشی‌های S7 و S6 در معرض خطر است.

gsmarena_002

علاوه‌بر این‌ها Huawei VR یک قابلیت ویژه هم دارد و آن صدای ۳۶۰ درجه برای ویدیوهای ۳۶۰ درجه است.

برای استفاده از این دستگاه باید محتوای مناسب و همچنین هدفونی را که به آن متصل شود، داشته باشید. پنل Huawei VR لمسی است و یک دکمه در عقب دارد و دکمه‌های تنظیم صدا هم در سمت راست آن قرار گرفته. در هنگام استفاده از این هدست نمی‌توانید عینک بزنید اما لنزهای قابل‌تنظیمی در آن وجود دارد که می‌توان آن را تا شماره‌ ۷ نزدیک‌بین تنظیم کرد.

Huawei VR یک قابلیت ویژه هم دارد و آن صدای ۳۶۰ درجه برای ویدیوهای ۳۶۰ درجه است.

هدست هوآوی ۲۰ میلی‌ثانیه تاخیر دارد و زاویه‌دید آن ۹۵ درجه است. همچنین فیلتر نورآبی روی آن تعبیه شده که گفته می‌شود برای چشم انسان مناسب‌تر است.

هوآوی برای این دستگاه بیش‌تر از ۴۰۰۰ فیلم رایگان ارایه داده اما هنوز معلوم نیست دقیقا چند تا از این فیلم‌ها از فناوری واقعیت مجازی بهره برده‌اند.

همچنین همراه با این هدست، ۴۰ بازی رایگان، ۳۵۰ عکس پانوراما و ۱۵۰ تور پانوراما هم دریافت خواهید کرد. همه‌ی این‌ها فعلا فقط در چین در دسترس است و به نظر می‌رسد بازار آن هم فقط در چین تعریف شود. البته قیمت و جزییات دقیق عرضه هنوز معلوم نیست.

منبع: GSM Arena

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه