هوآوی G10 هم در پشت و هم در جلو دوربین دوتایی دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی می‌خواهد تا پایان تابستان امسال از یک گوشی جذاب جدید رونمایی کند. این گوشی G10 نام دارد و قرار است در روز ۳۱ شهریور رونمایی شود.

شرکت هوآوی پوستری را در Weibo (شبکه اجتماعی چینی معروف به توییتر چینی) منتشر کرده که خبر از مراسم معرفی این گوشی می‌دهد. در این پوستر تصویر یک گوشی قدبلند را می‌بینیم. علت قدبلند بودن ( و به عبارت دقیق‌تر داشتن ارتفاع زیاد) این گوشی صدالبته نمایشگر آن است که نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد. این نمایشگر ۵.۹ اینچی است و دقت تصویری معادل ۱۰۸۰ پیکسل دارد. لازم است در اینجا اشاره کنیم چنین مشخصاتی برای نمایشگر گوشی هوآوی Mate 10 Pro ذکر شده که اگر بالاخره در اوایل پاییز امسال معرفی شود، آن را خواهیم دید.

G10 مجوزهای لازم را از آژانس چینی TENAA دریافت کرده و طبق اخبار رسیده از چین قرار است این گوشی مجهز به دوربین دوتایی، هم در پشت و هم در جلوی گوشی باشد؛ نخستین تجربه هوآوی در تولید یک گوشی با این فناوری.

دوربین اصلی G10  دارای سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین جلو هم با داشتن سنورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی به سلفی گرفتن کمک می‌کند. درباره سایر مشخصات گوشی باید به تراشه هشت‌هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. ضمنا G10 با یک باتری ۳۲۴۰ میلی‌آمپری  تغذیه می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه