وان‌پلاس ۳ از FCC مجوز گرفت

۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که دو هفته تا عرضه‌ی OnePlus 3 باقی مانده، این گوشی هوشمند موفق شد تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را دریافت کند. دریافت این مجوز یکی از اهداف مهم شرکت وان‌پلاس بود. OnePlus 3 پیش از این موفق به گرفتن تاییدیه‌ی رگولاتوری TENNA در چین هم شده بود.

وان‌پلاس در روز رونمایی از پرچم‌دار جدیدش، هدست واقعیت مجازی Loop VR را به‌صورت رایگان در اختیار ۳۰هزار متقاضی قرار می‌دهد.

گفته می‌شود OnePlus 3 که با شماره مدل A3000 عرضه می‌شود، از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ x 1920بهره می‌برد و پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی Adreno 530 است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ و چهار گیگابایت رم کار می‌کند. همچنین مشخص شده این تلفن همراه هوشمند ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و به فناوری NFC هم مجهز است. از دیگر مشخصات گوشی جدید وان‌پلاس باید به داشتن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشتی که در دکمه‌ی Home تعبیه شده، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و بالاخره کار با اندروید نسخه‌ی ۶.۰.۱ اشاره کرد.

تصویری از برچسب مجوز FCC روی گوشی وان‌پلاس ۳

تصویری از برچسب مجوز FCC روی گوشی وان‌پلاس ۳

وان‌پلاس ۳ روز ۲۵ خرداد رونمایی و عرضه می‌شود. به‌همین مناسبت در این روز قرار است هدست واقعیت مجازی وان‌پلاس با نام Loop VR به‌صورت رایگان در اختیار متقاضیانی قرار بگیرد که برای آن ثبت‌نام کرده بودند. گفته شده ۳۰ هزار دستگاه Loop VR برای این منظور تدارک دیده شده و این افراد فقط هزینه‌ی حمل هدست‌شان را می‌پردازند.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه