وان‌پلاس ۳ و وان‌پلاس ۳T اندروید ۸.۰ دریافت می‌کنند

۲۹ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از کاربران گوشی‌های وان‌پلاس ۳  و وان‌پلاس ۳T هستید احتمالا لحظه‌ای که منتظرش بودید فرا رسیده. شرکت وان‌پلاس بروزرسانی دو پرچم‌دار محبوب خود را عرضه کرده و بزودی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر صاحب یکی از دو گوشی وان‌پلاس ۳ یا وان‌پلاس ۳T هستید باید بزودی منتظر باشید تا این بروزرسانی در اختیارتان قرار گیرد. این بروزرسانی در حال حاضر کاربران محدودی را پوشش داده اما ظرف چند روز آینده در اختیار طیف گسترده‌تری قرار خواهد گرفت.

حدودا دو ماه پیش شرکت وان‌پلاس نسخه بتای اندروید ۸.۰ اوریو را برای وان‌پلاس ۳ معرفی کرد اما این بروزرسانی صرفا در اختیار افراد محدودی قرار گرفت. با این وجود وان‌پلاس قول داد این بروزرسانی تا پایان سال میلادی در اختیار همه کاربران قرار بگیرد.

حال وان‌پلاس بروزرسانی وعده داده شده را برای دو گوشی نسبتا محبوبش عرضه کرده اما نمی‌توان در حال حاضر انتظار داشت همین اتفاق برای وان‌پلاس ۵T هم بیفتد؛ گوشی‌ای که هنوز عرضه آن در بازار آغاز نشده و طبق آنچه وان‌پلاس اعلام کرده در اوایل سال ۲۰۱۸ بروزرسانی اندروید ۸.۰ را دریافت می‌‎کند.

به هر حال اگر صاحب یکی از دو گوشی وان‌پلاس ۳ یا وان‌پلاس ۳T هستید باید بزودی منتظر باشید تا این بروزرسانی در اختیارتان قرار گیرد. این بروزرسانی در حال حاضر کاربران محدودی را پوشش داده اما ظرف چند روز آینده در اختیار طیف گسترده‌تری قرار خواهد گرفت.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه