ورتو از گوشی‌های ارزان‌قیمت ۴۲۰۰ دلاری‌اش رونمایی کرد!

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

ورتو (Vertu)، برند تولیدکننده‌ی گوشی‌های تلفن همراه لوکس، از سه گوشی جدید رونمایی کرد که قیمت آن‌ها از ۴۲۰۰ دلار شروع می‌شود. با این حال این گوشی‌های جدید ارزان‌قیمت‌ترین گوشی‌های ورتو هستند.

قیمت این گوشی‌ها از ۴۲۰۰ دلار شروع می‌شود و با این وجود ارزان‌ترین گوشی‌های برند ورتو هستند.

گوشی‌های جدید ورتو هرسه در مجموعه‌ی Aster این برند جای می‌گیرند و به این‌ترتیب ویژگی‌های چندان جدیدی در آن‌ها دیده نمی‌شود. مشخصات این گوشی‌ها مربوط به دو سال پیش بوده و شامل قطعاتی مثل تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ است (که در گلکسی S5 سامسونگ به کار رفته بود) و سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی ۵.۱ است.

به‌عنوان تنها ویژگی جدید، باید به روکش پارچه‌ای از جنس ارتجاعی و مرغوب ایتالیایی اشاره کرد و این‌که گوشی‌ها در سه رنگ آبی، صورتی و مشکی عرضه می‌شوند.

همان‌طور که گفتیم با استانداردهای ورتو این گوشی‌ها نه‌تنها گران نیستند بلکه ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در پرونده‌ی این برند هم هستند. در همین مجموعه‌ی Aster گوشی‌های دیگری از جنس پوست مار دریایی با قیمت ۷۴۰۰ دلار، چرم شترمرغ صورتی با قیمت ۷۹۰۰ دلار و چرم تمساح با قیمت ۱۰۱۰۰ دلار وجود دارند. این در حالی‌ست که این قیمت‌ها تازه شروع ماجرا هستند. رکورددار قیمت گوشی‌های ورتو گوشی‌های ۳۰ هزار دلاری بودند که همگی گوشی‌های‌ ساده (و نه هوشمند) با نرم‌افزارهای گوشی‌های ساده‌ی نوکیا هستند.

به‌هرحال شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این هم سبکی است از خرید گوشی برای کسانی که دوست دارند پول فراوانی را خرج کنند نه با این هدف که از بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده کنند؛ بلکه صرفا برای داشتن یک گوشی لوکس که هرکسی حاضر نباشد برای آن هزینه کند!

منبع: The Verge

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    کسایی که برای چنین گوشی زشتی با امکانات و قابلیت های سه نیل پیش تلفن های هوشمند بیش از ۴۰۰۰ دلار هزینه میکنند رو درک نمیکنم

    1. Avatar حمید

      تنها دلیل داشتن این گووشیها به نظر من برای بیزینس من ها عقلانی به نظر میرسد.مثلا وقتی برای یک قرارداد چندصد میلیون دلاری در جلسه هستید وقتی جلوی طرفهای معامله گوشی ورتو سیگنیچر دست بگیرید عیار شما دستشون می آید که با کی طرف هستند.و همین باعث برد شما در آن قرارداد میشود.

  2. Avatar امیرحسین

    قابل توجه کسانی که آیفون داران رو به خاطر لوکس گرایی متهم میکنند. گوشی لوکس به این میگن که ارزون ترین مدلش نزدیک ۱۵ میلیون تومن قیمت داره 😐 نه بیچاره آیفون که همش چند صد هزار تومن از گوشی های هم رده اش گرونتره!

    1. Avatar Lyas

      ۱۵ میلیون؟؟ یه بار دیگه حساب کن

      1. Avatar Sama

        😄

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه