ویدیوی معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ را ببینید

۲۳ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گلکسی نوت ۷ معرفی شد و حتما در پرسه‌زنی‌ها در فضای مجازی، به اخبار زیادی مربوط به این فبلت برخورد کرده‌اید. البته بسیاری از اخبار، عکس‌ها و ویدیوها حرف تازه‌ای برای گفتن ندارند.

در شرایطی که همه‌جا حرف از نوت ۷ است، داغ و دست اول بودن اخبار اهمیت بسیار بیش‌تری دارد. مهم‌تر از این‌ها اعتبار منابع اخبار است. در این‌جا ویدیوی معرفی رسمی نوت ۷ را می‌بینیم که در کانال یوتیوب سامسونگ منتشر شده است.

در این ویدیو سامسونگ همه‌چیر را درباره‌ی طراحی نوت ۷ می‌گوید؛ از ظاهر دستگاه گرفته تا سازگاری با هدست‌های واقعیت مجازی آینده.

در این ویدیو در مدت‌زمانی نزدیک به سه دقیقه سامسونگ همه‌چیز را درباره‌ی طراحی فبلت پرچم‌دارش می‌گوید. طراحی ظاهر و بدنه‌ی دستگاه، تغییراتی که در قلم S Pen ایجاد شده، ضد آب بودن بدنه و قلم، فناوری اسکنر عنبیه‌ی چشم، کیفیت HDR ویدیوها و بسیاری ویژگی‌های دیگر از جمله چیزهایی هستند که در این ویدیوی معرفی رسمی به آن‌ها اشاره می‌کند.

یکی از امکاناتی که سامسونگ در ویدیو روی آن تاکید می‌کند، سازگاری نوت ۷ با هدست‌های واقعیت مجازی جدید است. سامسونگ می‌گوید با نوت ۷ می‌توانید با سبک‌ترین و راحت‌ترین هدست واقعیت مجازی در دنیای اطراف غوطه‌ور شوید و تجربه‌ی بازی در دنیای ۳۶۰ درجه را داشته باشید.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

منبع: YouTube

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. zfarzaneh

    با سلام . فوق العاده بود . کی وارد بازار ایران میشه ؟ با چه قیمتی ؟

    1. ایمان

      ینی چی اخه تو یه ساعت ایرانی زده ۴۲۰۰تا۴۶۰۰مگه چی این گوشی داره که اس ۷نداره یه حسگر عنبیه داره و یه اسپن باتریشم ۱۰۰میلی امپر کمتره حالایو اس بی _سی هم دار ۲۵۰۰بیشتر نمی ارزه

    2. مسعود

      سلام شنیدم وارد شده با قیمت ۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان

  2. حامد

    سلام میشه لطفا بگید کی وارد بازار ایران میشه و چه امکاناتی داره و با چه قیمت تمام شده ای به فروش خواهد رسید؟

  3. alireza♧

    منتظر ایفون هفت هستم ولی این هم بی نظیره

  4. Ali

    !You need a smart phone that thinks big
    واقعا عالی بود.

  5. Next is Now

    لوکسِ پر قدرت

  6. مهران

    بی نظیـــــــــــــــــــــــره!
    زیبا و قدرتمند!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه