[ویدیو] ال‌جی V20 را بیش‌تر بشناسید

۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پیش ال‌جی V20 پرچم‌دار جدید ال‌جی رسما معرفی شد. این گوشی همان‌طور که از اسمش پیداست، به‌عنوان جایگزینی برای V10 معرفی شد. البته کارشناسان معتقدند لااقل در زمینه‌ی طراحی ال‌جی نگاهی به G5 داشته است. بدنه‌ی فلزی این گوشی از قسمت پشت باز می‌شود و قابلیت تعویض باتری برای آن وجود دارد. البته ناگفته نماند در قسمت بالا و پایین پشت این گوشی از پلی‌کربنات هم استفاده شده است.

یکی از بارزترین ویژگی‌های این گوشی معرفی و عرضه با اندروید نوقاست.

به‌هرحال از طراحی که بگذریم به یکی از بارزترین ویژگی‌های این گوشی می‌رسیم که معرفی و عرضه با اندروید نوقاست. این گوشی نکسوس نیست اما اولین گوشی اندرویدی است که اندروید نوقا را به‌‌صورت پیش‌فرض روی خود دارد. این می‌تواند به‌عنوان یک امتیاز بزرگ تلقی شود چرا که با کمک به‌روزرسان خودکار آن تا مدت‌ها نیازی به به‌روزرسانی دستی گوشی‌تان ندارید. همچنان که اطلاع دارید، از ویژگی چندپنجره‌ای به‌عنوان یکی از نقاط مثبت اندروید نسخه‌ی ۷.۰ یاد شده است. حالا در ال‌جی V20 این ویژگی در کنار نمایشگر دوم آن قرار می‌گیرد. این ویژگی را پیش از این در ال‌جی V10 هم دیده بودیم.

در ویدیویی که در ادامه می‌بینید، ال‌جی V20 یک‌بار دیگر از نزدیک بررسی می‌شود. علاوه بر همه‌ی ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم و همچنین ویژگی‌های قدرتمند سخت‌افزاری شامل مجهز بودن به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم، ال‌جی V20 یک امتیاز بزرگ دیگر هم دارد و آن قابلیت‌های صوتی آن است؛ فرقی نمی‌کند از منظر میکروفون قوی و قابلیت ضبط صدای فوق‌العاده به آن نگاه کنیم یا برای گوش دادن به موسیقی و ارزیابی سیستم پخشش؛ در هر دو حالت این گوشی قوی ظاهر شده است.

اگر می‌خواهید بیش‌از پیش با پرچم‌دار جدید ال‌جی آشنا شوید، ویدیوی زیر را با زیرنویس فارسی ببینید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. سام

    دلیل نمیشه یه گوشی چون افت قیمت پیدا میکنه بد باشه. تازه بعضی جاها خوبم هست .در ضمن باید بببینی شما کلاسو تو چی میبینی lg یه برند موفق هستش و یکی از غول های تکنولوژی .وقتی با ۱۵۰۰ میتونی v10 با امکانات و قدرت مناسب که نصف پول ایفونم نیست بخری بری یه apple که فقط داره پول برندشو میخوره بگیری.

  2. علیرضا

    ال‌جی و سونی دیگه باید از بازار گوشی خروج کنن. هیچ موفقیتی نداشتن. قیمت مدل‌های ال‌جی هم همیشه با افت وحشتناکی همراهه و بعد یکی دو سال انگار نه انگار شما کلی پول براش دادید. برندشونم هیچ کلاسی در حیطه موبایل نداره.

    1. امیرمحمد حسنی نسب

      برادر من شما گوشی ال جی دستت گرفتی ؟؟ من خودم سامسونگ گرون قیمت داشتم رفتم ارزون ترین گوشی ال جی (اون موقع k10 اما الان ارزونتر هم اومده) یعنی k10 رو گرفتم خدایی از سامسونگه بهتر کار می کرد.

      1. امید

        حرفتو باور نمیکنم تلویزیون های lg بعد چند وقت افت کیفیت شدید پیدا میکنن

      2. amir

        ببخشید بنده خودم فروشنده یه نمایندگی الجی هستم اصلا هم اینطور نیست که میگی پنلips, پنلیه که الان الجی داره تولید می کنه و الجی داره همین پنل رو به بقیه شرکت ها داره می فروشه نمونه هاش مثل:سونی،پاناسونیک،…و از جمله اپل که همه ی گوشیاش و لپ تاپشو ایناها ips هستش لطفا اطلاعات ناقص به مردم ندید

    2. omid

      اتفاقا گوشی‌های ال جی کیفیت ساخت خیلی خوبی دارند و فروش مناسبی هم دارند ؛
      ولی به هرحال شما میتونی بری سامسونگ ساخت ویتنام بگیری ، ولی مواظب باش گوشی رو تو جیبت نذاری و بهتره همراه گوشی سامسونگ یه کپسول آتش نشانی هم بگیری :-))

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه